15-12-2013, 14:52 PM
Alustan vaikselt tehnilise osa tutvustamist.
Esisild on kinni ühe põik- ja 4 pikivardaga.
Pikivardad on paigaldatud asümmeetriliselt,enamus jõududest kandub raamile üle omavalmistatud alumise varda kaudu.Ülemine varras on Terrano originaal, see hoiab ainult silda õige nurga all.
Põikvarras on ajutine, lõpliku pikkuse selgudes valmistan uue.
Vedrustus on karakatitsate eeskujul kolme spiraalvedruga.See tagab sillale väga hea liikuvuse ja väga lihtalt saab talveks lumesaha jaoks kolmanda vedru tugevamaga asendada.Amordid on 66 omad.
Hüdrorooli silinder on Gaz 66 originaal,millele on treitud uus kolb ja paigaldatud tänapäevased tihendid.
![[Pilt: 23060597ff4d9b_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/23060597ff4d9b_m.jpg)
Tänane testsõit Maardu karjääris.
Koll on võimeline läbima sellist kraavi.Foto moonutab.Sügavusest saab aimu, kui arvestada ratta suurust 105 sentimeetrit.
![[Pilt: 23060577f96536_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/23060577f96536_m.jpg)
Väljasaamine oli sadanud lume ja porise kalda tõttu viimase piiri peal, aga välja sai.
![[Pilt: 2306058326ddeb_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306058326ddeb_m.jpg)
Parema pidamisega mäest läks vabalt üles.
![[Pilt: 2306058919b7a0_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306058919b7a0_m.jpg)
Pole olemas uppumatuid laevu ja nii sai ka Molly jaoks liiga raske koht leitud.
Soine savipinnasega mets neelas auto.Vints päästis olukorra.Nii rasket masinat tasubki vintsida kohe, kui enam omaljõul ei liigu.Muidu on hiljem tükk tegemist plokiga.Viie minutiga oli masin käes.
![[Pilt: 2306060358f5eb_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306060358f5eb_m.jpg)
Esisild on kinni ühe põik- ja 4 pikivardaga.
Pikivardad on paigaldatud asümmeetriliselt,enamus jõududest kandub raamile üle omavalmistatud alumise varda kaudu.Ülemine varras on Terrano originaal, see hoiab ainult silda õige nurga all.
Põikvarras on ajutine, lõpliku pikkuse selgudes valmistan uue.
Vedrustus on karakatitsate eeskujul kolme spiraalvedruga.See tagab sillale väga hea liikuvuse ja väga lihtalt saab talveks lumesaha jaoks kolmanda vedru tugevamaga asendada.Amordid on 66 omad.
Hüdrorooli silinder on Gaz 66 originaal,millele on treitud uus kolb ja paigaldatud tänapäevased tihendid.
![[Pilt: 23060597ff4d9b_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/23060597ff4d9b_m.jpg)
Tänane testsõit Maardu karjääris.
Koll on võimeline läbima sellist kraavi.Foto moonutab.Sügavusest saab aimu, kui arvestada ratta suurust 105 sentimeetrit.
![[Pilt: 23060577f96536_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/23060577f96536_m.jpg)
Väljasaamine oli sadanud lume ja porise kalda tõttu viimase piiri peal, aga välja sai.
![[Pilt: 2306058326ddeb_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306058326ddeb_m.jpg)
Parema pidamisega mäest läks vabalt üles.
![[Pilt: 2306058919b7a0_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306058919b7a0_m.jpg)
Pole olemas uppumatuid laevu ja nii sai ka Molly jaoks liiga raske koht leitud.
Soine savipinnasega mets neelas auto.Vints päästis olukorra.Nii rasket masinat tasubki vintsida kohe, kui enam omaljõul ei liigu.Muidu on hiljem tükk tegemist plokiga.Viie minutiga oli masin käes.
![[Pilt: 2306060358f5eb_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/2306060358f5eb_m.jpg)
![[Pilt: 23060609a913e8_m.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/922/42/23060609a913e8_m.jpg)