15-12-2013, 15:01 PM
(14-12-2013, 12:45 PM)motamees Kirjutas:OK Sõnaga sidur panin kõvasti puusse ja vabandan veelkord. Aga Niva keskdiffer ei kanna jõudu võrdselt esi ja tagasilda. Kui õieti mäletan siis oli 60:40 tagasilla kasuks. Ilma gardaanita sõitnud ise ei ole, aga sai teatud tingimusel lasta tagarattad vaikselt pöörlema (peegelsiledal jääl peaaegu tühikäigul) ja esisilda järgi ei haakinud. Pidurid muidugi aitasid esirattaid paigal hoida, aga järelikult puudus jäik ühendus diffris. Peale difri lukustamist kangiga salongist suri mootor samadel tingimustel välja kuna esiratastele ilmus jõud taha ja piduritega esisild oli tühikäiguga mootorile liias. Samas kui difrilukk oli välja lülitatud ja järsult startides haakis ka esirattad taha. Kas ei ole tegemist libiseva difriga(14-12-2013, 00:46 AM)klaave Kirjutas: ... Ja nii sai minu masin L.-Virus esimese liimitud katuse...Ei maksa oma vigu teiste kaela ajada.
Pidev nelikvedu on pidev ja midagi järsku järgi ei tule.
Siduriga ei saa asja üldse võrrelda. Sidur annab momenti edasi, või ei anna ja vahepealsed võimalused. Diffe annab kõik edasi, aga jagab seda erinevatesse suundadesse.
Nüüd igatahes küsisin tuttavalt kellel on olnud mitu Nivat ja tema ütles järgmist: ilma esi kardaanidetta sai kõigiga sõita, tagumise kardaanita sai sõita ainult siis kui difrilukk oli sisse lülitatud. Minu jaoks on asi selge.