16-12-2013, 19:58 PM
(16-12-2013, 19:02 PM)hillar2 Kirjutas: Kas väljavõtted ja rippsüsteem tulevad ühelt jagajalt?
Istme all on hea koht küll, aga kas pole mõelnud panna jagajat poritiiva peale/kõrvale? Saaksid korraga kolm kangi käe juurde tuua ja vb jääks isegi ära trosside vedamine. Muidugi sel juhul peab kabiini eraldi korpuse tegema, et kõik hüdrovoolikud ära kataks.
Jah jääb üks 3-ne jagaja MPC-70.4 + 1-2 vooluga juhitavat pöördsiibrit. Kokku saaks siis kuni 5 sektsiooni. Toitma hakkab neid Hydrosila Master seeria Nž-50. Jagaja mahub ainult istme alla. Kangid tulevad istme kõrvale paremale. Teen selleks sobiva konstruktsiooni. Joystic juhiks siis kuni 4-ja sektsiooni (2 tavaolukorras+ 1 - 2 nuppu, millega saab sektsioone vahetada)+ 1 ühene trossi juhtkang, millega saab rippsüsteemi opereerida. Mõningad jupid on vaja veel tellida, aga Jõulud pressivad liiga peale ja need el juhitavad siibrid on vaja Itaaliast tellida. Tundub et esialgu tuleb ilma el juhitavate siibriteta. Kui tekib vajadus, siis on ainult need vahele tõsta.
(16-12-2013, 19:02 PM)hillar2 Kirjutas: 5-ne ader tahab saada head massi. Kui tavaadraga hakkab kraapima piisab sellest, kui atra veidike kergitada - tagaotsale tuleb rohkem massi. Mida poolripp adraga teha seda ei tea - põhimõtteliselt peaks siis korraga rippsüsteemi kergitama ja tugiratast ka.
Mina pooldaks russil igal juhul põõrdatra, rippsüsteem on võimalik tugevdada ja tõstejõu jaoks on võimalik panna lisasilindrid. Samuti on neljase põõrdadra järelturul kergem maha müüa, kui suurema traktori võtad siis ei tohiks olla ka muret ühe korpuse lisamine.
Aga rohkem huvitab see, mis teed rippsüsteemi juhtimisega? Kas paned russi originaal monobloki millega kaob surumine ära või mõtled midagi muud välja? Kui palju kündi siis pole mõtet lootma jääda vaid ujuva asendi peale - vaja on positsiooni reguleerida.
Arvan, et traktor kaalub ilma haakeseadmeta ca 4100 kg. Koos laaduriga 5000 kg. Olen nõus, et seda on vähe. Parim künnisügavuse regulaator on künnimeistrite sõnul niikuinii inimese käsi. Ma kõige rohkem põen seda rippatra just transpordi ajal, sest need inerts jõud, mis teel sõites tekivad lammutavad traktorit päris palju. Poolripp ader on selles mõttes üli hea. Miinuseks on manööverdamine. Monoplokki ei pane. Hübriid tuleb, kolme silindriga. Umbes selline
Künda ujuva asendiga kindlasti ei saa. Mul on maal maa künklik ja seal pidevalt vaja positsiooni regulleerida