17-12-2013, 14:40 PM
(16-12-2013, 23:09 PM)hannest Kirjutas: Võibolla pead hiljem kahetsema, et parema alumise akna ära kaotasid, sest minumeelest see on ainuke koht, kust esiratast näha on. Teiseks, isegi kui sul põllutööd ei ole, siis ka kruusateel sõitmisega keerutab suurte rataste alt kabiini taha kõva tolmupilve ja kabiini tagaosa peab saama ikka vajadusel enamvähem hermeetiliselt sulgeda sellisteks puhkudeks.
Muidu tubli ettevõtmine.
Alumise akna ette tuleb jagaja, kõigi oma torudega. Sealt ei näeks nagunii midagi läbi. Kabiini saab kõige paremini tolmuvabaks, kui seal tekitada ülerõhk. Mingi vent panna väljast sisse puhuma. Aga muidu ma proovin akna ja uksed ikka võimalikult tihedalt kinni panna käima. Kuidas ja kas see ka õnnestub, saab näha.
(17-12-2013, 09:07 AM)pannkook Kirjutas: No mul on suht robustselt.
Ühele poole riputasin kapotile pleki ette ja siis akuruumist lõikasin 15x20cm. augu kabiinini.
Muidu sesites silindrite taga oli tuul muljetavaldav.
Aga kui pista nägu kabiini tehtud augu ette, siis ei paista midagi tulevat
Eks sa pead õhu suunamisele veits kaasa aitama mõne vendi toruga. Ehitusmaterjali kauplustes müüakse sellist lõõtsa moodi toru, proovi kõigepealt sellega. Küll ta tulema hakkab, kuhu ta ikka pääseb.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!