17-12-2013, 21:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2013, 21:38 PM ja muutjaks oli Laurimetall.)
Mul on peal pmst tutikas mingi hiina t-40 järeletehtud roolivõimendi. Mingi kolmanda korraga sattus töötav isend See selleks asi sama samasugune nagu originaal. Antud iseärasus on sellel roolivõimendil algusest peale. Pumba vahetamisest see ei sõltunud. Ma arvan ,et antud iseärasus on tegelikult kõigil t-40 roolivõimenditel. See võimendi on lihtsalt nii projekteeritud,et see ei peagi jõudma traktori nina nihutada ,kui näiteks üks ratas on vastu kändu või kuskil rööpas. Endal on õnnestunud ka ära painutada roolivõimendist tulev jäme hammassektoriga võll. Seda siis kändude vahel vanööverdades. Siit järeldub ,et kui see roolivõimendi ka oleks võimsam ,siis järgmisena läheks võll seal kõveraks. Surve tõstmine roolivõimendil oleks variant aga kui palju seda tõsta võib ei oska ütelda hetkel on mul tehaseandmetega reguleeritud ja ei tunne väga vajadust ,et peaks paremaks tegema, sest hetkel töötab ja on kerge keerata. Kändude vahel vb ongi hea ,et ei jõua see võimendi midagi muruks keerata.
Kui sa kabiinis oled, kas sa esirattaid näed? Minumeelest on see üsna tähtis. MTZ on vähe pikema ninaga seal vb näeb niisma ka.
Kui sa kabiinis oled, kas sa esirattaid näed? Minumeelest on see üsna tähtis. MTZ on vähe pikema ninaga seal vb näeb niisma ka.