21-12-2013, 12:28 PM
Ei tea miks pidevalt ei saa lukku lülitada, aga kui differ on lukus, siis on manööverdada võimatu aga tavaliselt kui blokeering ikka sisse vaja lükata, siis on haakes mingi suurem asi, mis tahab nokka ka taeva poole sikutada, ja siis ei ole nagu nii manööverdada võimalik.
Jala alla on vast pandud ikka selle pärast, et salongis rohkem ruumi oleks ja kätega kange manipuleerida saaks.
Lukk lülitub suhteliselt hästi - teine kord kohapeal on raske sisse saada, aga tasakesi liikudes lülitub alati sisse. Välja hüppab lukk siis kui diffrist kaob "koormus". Teine kord on hull jama, kuskil metsa teel, kus on paar palki haaratsiga haakes, nokk kisub taeva poole, otse sõitmiseks lükkad diffri luku sisse, aga kui jõuad pööramise koha peale, siis lukku välja saada on hull jama. (siis on hea, kui haaratsit saab ka hüdroga pöörata - sellepärast need vedrudega variandid ongi juustud)
Jala alla on vast pandud ikka selle pärast, et salongis rohkem ruumi oleks ja kätega kange manipuleerida saaks.
Lukk lülitub suhteliselt hästi - teine kord kohapeal on raske sisse saada, aga tasakesi liikudes lülitub alati sisse. Välja hüppab lukk siis kui diffrist kaob "koormus". Teine kord on hull jama, kuskil metsa teel, kus on paar palki haaratsiga haakes, nokk kisub taeva poole, otse sõitmiseks lükkad diffri luku sisse, aga kui jõuad pööramise koha peale, siis lukku välja saada on hull jama. (siis on hea, kui haaratsit saab ka hüdroga pöörata - sellepärast need vedrudega variandid ongi juustud)
Come to the dark side, we have cookies!