22-12-2013, 16:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2014, 01:15 AM ja muutjaks oli Kombimiis.)
Tere jälle.
Ma ei kas just proosatekst, mulle tunduvad need kirjutised suhteliselt sama segased kui viimase otsa lugupeetud hr Arnold Rüütli sõnavõtud
Tänan ka luuletuse eest.
Ise ratsutan samuti aeg-ajalt Pegasuse seljas ja riimid ründavad siledat aju kasvõi keset värvimist. Jawa kohta pole veel midagi tulnud, aga ega ta tulemata jää.
(Siin on üks OT ja näide. Tormisel ööl sadas mu Kadrioru villale suur puuharu peale, tänu millele sündis selline teos. Parempoolne uks oli garaažiks tsiklile või siis vahest hoidsin ka ketis, ümber puu.
![[Pilt: 0105271853e9222.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/0105271853e9222.jpg)
Kae-kae katusella'
köhatusest kõverdatu' kõrrekest,
maru murtu' malakakest,
viltu visatud vitsakest,
puhangu puudutet'puukest,
puru painutet'palgikest,
katki kistud kaigakest,
raju raiutud raagukest,
Taevaandi taresooja,
tuulemurdu tulehkatist,
alla antu' ahjupuuda,
tormi toodu' toavalgust,
laialt langetatu' laastu,
kõrgelt koolutatu' koldekütet,
tüvelt tõugatu' tõrvikut,
talveks tarviliku tarbepuitu.
OT lõpp)
Jah, eks sekeldusi ole omajagu olnud. Tambid hommikul tööle, kõik okei. Sõidad paarsada meetrit, jõudu pole. Pütt on puudu. Ja start foori tagant toimus jalgadega hoogu juurde andes, põlemata kütte pilv ja arusaamatud/mõnitavad pilgud kaasliiklejate poolt. Vahetanud kontakte, kondekaid, ei teagi milles asi. Üks pütt kaob ära ja küünla s*tub ära. Nukkmuhv äkki? Katsun elektronsüüte peale üle minna, "omal ajal" oli isegi korraks VAPE raha koos.
Kõige tavalisem "viga" oli elumahla otsa saamine plekist lähkrist. Tööle on ca 4 km, natuke vähem. Kuskil Baltika kvartalis kooles ära ja edasi hommikune jalutuskäik. Ilusa kallimaga käekõrval jalutada päikesepaistelise ilmaga on ju tore
Korra sai isegi nõnda jalutatud et kõndisin mina oma tsikliga kõrvuti noore lapsevankrit tõukava emaga. Ajasime lõbusat juttu ja tee läks kiiremini... Viie euri eest eest sai 5 päeva tööl käidud küll.
Siduritrossi purunemine ummikus, poolautomaat päästis päeva. (Jah, teen ilusti kõik liikumised ja seismised kaasa, ilma lane splitinguta.)
Aga mis siis Komeediga tehtud on vahepeal? Antud ajahetkel projekt seisab. (Nüüd hakkab ving ja hala
) Aja- ja väike motipuudus valitseb hetkel. Enda asjadeni ei jõua miskipärast enam, väsinud rabelemisest. Samas enda juubeliks võiks midagi edasi nokitseda, objekt pole ju suur.
Lasin kätel käia jälle. Milleks klaaskuul kui on kasutada kaks vasakut kätt, liivapaberit ja poleerpastasid. Sisse ei lakkinud, las ta olla.
![[Pilt: 010527192142dc5.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/010527192142dc5.jpg)
![[Pilt: 010527191998ebd.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/010527191998ebd.jpg)
Edasi panin kokku raami. Eelnevad meistrimehed olid hargi keerme ära rikkunud. Pidin hargil keeret maha käiama ja mutriga treenima. Sisse läksid vanad kuulid uue määrdega. Pingutamisest ei jaganud midagi, panin alumise mutri nii et ei pooks ja pealmise tuugamalt.
Kahe mehe ramm ja oid avaldub sellises pildis
![[Pilt: 01052718473b798.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/01052718473b798.jpg)
Nipet-näpet küljes juba
![[Pilt: 01052718451c709.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/01052718451c709.jpg)
Saab sõitma minna küll
Vahetusfondi läinud esiratas (16 tolli, nähtavasti tagumine) sai õige asenduse. Lisaks leidis sõber tuliuue rõnga. Ma ei teagi, on see ikka JAWA või mitte, tundub sarnane aga markeeringud puuduvad.
![[Pilt: 0105271909af884.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/0105271909af884.jpg)
Igasuguseid alumiiniumjublakaid oleks vaja värskendada/poleerida/lakkida (mootor tervenisti, rummud, pidurikilbid) aga eks aeg annab aru.
Nota bene! Kui kellegil on pakkuda enam-vähem viisakaid küljekaasi, lõikumata esiporilauda, tervet taguporilauda (plastist osa), suunatulesid, akukasti, tagumisi raudu, keskharki võlliga, siis palun andke teada PSi kaudu. Sobitaks kaupa ehk?
Praeguseks kõik.
Ma ei kas just proosatekst, mulle tunduvad need kirjutised suhteliselt sama segased kui viimase otsa lugupeetud hr Arnold Rüütli sõnavõtud

Tänan ka luuletuse eest.
Ise ratsutan samuti aeg-ajalt Pegasuse seljas ja riimid ründavad siledat aju kasvõi keset värvimist. Jawa kohta pole veel midagi tulnud, aga ega ta tulemata jää.
(Siin on üks OT ja näide. Tormisel ööl sadas mu Kadrioru villale suur puuharu peale, tänu millele sündis selline teos. Parempoolne uks oli garaažiks tsiklile või siis vahest hoidsin ka ketis, ümber puu.
![[Pilt: 0105271853e9222.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/0105271853e9222.jpg)
Kae-kae katusella'
köhatusest kõverdatu' kõrrekest,
maru murtu' malakakest,
viltu visatud vitsakest,
puhangu puudutet'puukest,
puru painutet'palgikest,
katki kistud kaigakest,
raju raiutud raagukest,
Taevaandi taresooja,
tuulemurdu tulehkatist,
alla antu' ahjupuuda,
tormi toodu' toavalgust,
laialt langetatu' laastu,
kõrgelt koolutatu' koldekütet,
tüvelt tõugatu' tõrvikut,
talveks tarviliku tarbepuitu.
OT lõpp)
Jah, eks sekeldusi ole omajagu olnud. Tambid hommikul tööle, kõik okei. Sõidad paarsada meetrit, jõudu pole. Pütt on puudu. Ja start foori tagant toimus jalgadega hoogu juurde andes, põlemata kütte pilv ja arusaamatud/mõnitavad pilgud kaasliiklejate poolt. Vahetanud kontakte, kondekaid, ei teagi milles asi. Üks pütt kaob ära ja küünla s*tub ära. Nukkmuhv äkki? Katsun elektronsüüte peale üle minna, "omal ajal" oli isegi korraks VAPE raha koos.
Kõige tavalisem "viga" oli elumahla otsa saamine plekist lähkrist. Tööle on ca 4 km, natuke vähem. Kuskil Baltika kvartalis kooles ära ja edasi hommikune jalutuskäik. Ilusa kallimaga käekõrval jalutada päikesepaistelise ilmaga on ju tore

Siduritrossi purunemine ummikus, poolautomaat päästis päeva. (Jah, teen ilusti kõik liikumised ja seismised kaasa, ilma lane splitinguta.)
Aga mis siis Komeediga tehtud on vahepeal? Antud ajahetkel projekt seisab. (Nüüd hakkab ving ja hala

Lasin kätel käia jälle. Milleks klaaskuul kui on kasutada kaks vasakut kätt, liivapaberit ja poleerpastasid. Sisse ei lakkinud, las ta olla.
![[Pilt: 010527192142dc5.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/010527192142dc5.jpg)
![[Pilt: 010527191998ebd.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/010527191998ebd.jpg)
Edasi panin kokku raami. Eelnevad meistrimehed olid hargi keerme ära rikkunud. Pidin hargil keeret maha käiama ja mutriga treenima. Sisse läksid vanad kuulid uue määrdega. Pingutamisest ei jaganud midagi, panin alumise mutri nii et ei pooks ja pealmise tuugamalt.
Kahe mehe ramm ja oid avaldub sellises pildis
![[Pilt: 01052718473b798.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/01052718473b798.jpg)
Nipet-näpet küljes juba
![[Pilt: 01052718451c709.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/01052718451c709.jpg)
Saab sõitma minna küll

Vahetusfondi läinud esiratas (16 tolli, nähtavasti tagumine) sai õige asenduse. Lisaks leidis sõber tuliuue rõnga. Ma ei teagi, on see ikka JAWA või mitte, tundub sarnane aga markeeringud puuduvad.
![[Pilt: 0105271909af884.jpg]](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/421/43/0105271909af884.jpg)
Igasuguseid alumiiniumjublakaid oleks vaja värskendada/poleerida/lakkida (mootor tervenisti, rummud, pidurikilbid) aga eks aeg annab aru.
Nota bene! Kui kellegil on pakkuda enam-vähem viisakaid küljekaasi, lõikumata esiporilauda, tervet taguporilauda (plastist osa), suunatulesid, akukasti, tagumisi raudu, keskharki võlliga, siis palun andke teada PSi kaudu. Sobitaks kaupa ehk?
Praeguseks kõik.