30-12-2013, 00:04 AM
Teema siis selline, et soetatud masina mootoril näikse väntvõlli otsas rihmaseib loksunud/lahti olnud. Seetõttu on kulutanud imekergelt väntvõllile ning ka rihmaseibi kiilusoonele "laiendi". Paistab, et lisaks on sellega ka mingi jant olnud, sest kinnituspolt ei ole originaal vaid mingi ise kompunnitud ja mitte kõige viisakama keermega, samas väntvõlli keere paistab olema OK.
Kas kellelgi on sellise probleemiga kokkupuudet ning kuidas see on pidama saadud?
Endal edasine plaan siis selline, et uus originaalkiil (mis on ka ca 3 mm pikem) + täiendavast uuest kiilust pool, et täidaks täielikult kiilu pesa, lisaks uus korralik polt ja pingutada see rihmaratas nii hästi kui võimalik. Kas sellest peaks olema küll?
Kas kellelgi on sellise probleemiga kokkupuudet ning kuidas see on pidama saadud?
Endal edasine plaan siis selline, et uus originaalkiil (mis on ka ca 3 mm pikem) + täiendavast uuest kiilust pool, et täidaks täielikult kiilu pesa, lisaks uus korralik polt ja pingutada see rihmaratas nii hästi kui võimalik. Kas sellest peaks olema küll?
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!