T-40 rihmaratta kinnitus
#6

Kui soolo jumzile uue mootori peale viskasin siis selle ainuke viga oli rikutud väntvõlli ots, mootor oli olnud geneka kus rihmaseib oli lahti tulnud ja minema lendand. Vända ots ilus ümar, orginaal rihmaseib loksus otsas. Kuna mingit isu polnud alla 500h töötand mootorit lahti võtta siis sai mindud lihtsama vastupanu teed, ehk rihmaseib sai seest vähe suuremaks treitud ja puks sisse surutud, kõik kergelt koonuses. Poldiga tõmbasime otsa ja on seal siiani. Kiilu enam vaja polnud. Tsut-tsut viskab aga mitte rohkem kui orginaalis Wink Enam vähem samale joonele sai kui orginaalis kiiluga peaks olema, kuigi 1750p/min ei suuda ka vist suvalt paigaldatud rihmaseibiga värisema hakata... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: kytz - 30-12-2013, 00:04 AM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: tehnikahuviline - 30-12-2013, 01:29 AM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: viplala - 30-12-2013, 03:03 AM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: phyl - 30-12-2013, 13:32 PM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: aavu - 30-12-2013, 20:27 PM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: mlsluik - 30-12-2013, 23:31 PM
RE: T-40 rihmaratta kinnitus - Autor: kytz - 01-01-2014, 20:17 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne