31-12-2013, 18:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-12-2013, 18:05 PM ja muutjaks oli Jesper.)
See video on tehtud 100km/h kiiruselt ja kastis on koorem, seal testiti seina mitte autot. Päriselt on T3 üks esimesi kaubikuid, mis omas enam-vähem sõiduautolikku turvalisust.
Turvanorme hakati seaduse jõuga kehtestama 90ndatel, vene "klassikud" neid ei täida. Reaalselt hakkas vahe tekkima juba 70ndate teises pooles, siis hakkasid Lääne autotehased passiivse turvalisuse peale mõtlema - MB S-klass sai airbagi näiteks 80ndate alguses. Venelastel oli ja on siiamaani ükskõik, nõudlus autode järgi ületas pakkumist ja inimelu ei maksa seal riigis midagi.
Turvanorme hakati seaduse jõuga kehtestama 90ndatel, vene "klassikud" neid ei täida. Reaalselt hakkas vahe tekkima juba 70ndate teises pooles, siis hakkasid Lääne autotehased passiivse turvalisuse peale mõtlema - MB S-klass sai airbagi näiteks 80ndate alguses. Venelastel oli ja on siiamaani ükskõik, nõudlus autode järgi ületas pakkumist ja inimelu ei maksa seal riigis midagi.
