01-01-2014, 21:55 PM
(01-01-2014, 20:25 PM)viplala Kirjutas: Soovitan arvestada summaga 1000€. Kui jääb üle, on hästi, kui aga arvestad 500'ga ja tuleb puudu, ei ole nii meeldiv. 1000 juures saad rahulikult toimetada, mitte küll laristada ja tervet uut mootorit osta, kuid nn. vabalt võtta. 500 on selline tihke summa, kus võib juhtuda, et pead mõned vanad jupid sisse tagasi toppima.
Olgem ausad, tihti peale on vana ikkagi parem kui uus. Kui kannatab taastada, siis mina paigaldaksin vanad asjad tagasi. Näiteks, uus väntvõll - kui kannatab remont mõõtu lihvida, siis paneksin vana, kuna vana on teada, et peab vastu. (ei pea poes hiromanti mängima ja õlikanaleid läbi puhuma)
Kolvid on teised asjad - kuskil siin foorumis keegi juba kajastas, et kui palju pidi kolbe üle käima, et rõngaid saaks külge panna - milleks seda tööd on vaja teha, kui orginaal kolvid on korralikud .
Ei tasu nüüd minu ridadest välja lugeda, et alati on vana hea - EI, aga ennem tuleb üle inspekteerida, et mis vajab vahetust.
Saaled ja kolvirõngad on tõesti sellised asjad, mida ei kannata nagu taastada .
Kui hülss kulunud, siis kaks varianti, kas lased hülsi üle puurida ja paned uue remont mõõdus kolvi või uue hülsi ja vana kolvi.
Kui varuosad oleksid sellise kvaliteediga, et 1/10000 detailist on praak, siis vahetaks ka kõik asjad välja, aga kuna 1/5 on tegelikkuses praak, siis ma ennem pesen jupi puhtaks ja taastan/sobitan.
Come to the dark side, we have cookies!