01-01-2014, 22:12 PM
Hülsid vahetatakse alati koos kolbidega, seda enam, et neid minu teada ei müüdagi eraldi.
Kui vänt ikka kolmandasse mõõtu vaja ajada juba, siis muutub kahtlaseks ka vända pind, mille pindkarastuse varu võib otsas olla, ja millest näpu ega keelega, eriti aru enam ei saa. Hülss koos kolviga oli vist 47 euri. Millist kokkuhoidu siit saaks, kui jätaks vanad kolvid?
Vända kaela lihv maksab mingi 20euri. 4 kepsu+raamid, teeb sama hinna välja mis uus vänt + jooksmine ja sebimine. Kus see asja mõte seisneb? Uus vänt on täna 180 euri midagi.
Sama teema on õlipumbaga. Mille järgi sa tead, et ta ka järgmised 5aastat vastu peab, kui õlisurve oli nagunii juba langenud.
Milliseid vanu juppe seal veel siis kasutada? Tihendeid, simmereid, filtreid õli? Hammakad kui terved on, lähevad tagasi. Kaaned samuti. Võib juhtuda, et ka kaaned peaks välja vahetama (nagu minu teemas tegelikult).
Kui vänt ikka kolmandasse mõõtu vaja ajada juba, siis muutub kahtlaseks ka vända pind, mille pindkarastuse varu võib otsas olla, ja millest näpu ega keelega, eriti aru enam ei saa. Hülss koos kolviga oli vist 47 euri. Millist kokkuhoidu siit saaks, kui jätaks vanad kolvid?
Vända kaela lihv maksab mingi 20euri. 4 kepsu+raamid, teeb sama hinna välja mis uus vänt + jooksmine ja sebimine. Kus see asja mõte seisneb? Uus vänt on täna 180 euri midagi.
Sama teema on õlipumbaga. Mille järgi sa tead, et ta ka järgmised 5aastat vastu peab, kui õlisurve oli nagunii juba langenud.
Milliseid vanu juppe seal veel siis kasutada? Tihendeid, simmereid, filtreid õli? Hammakad kui terved on, lähevad tagasi. Kaaned samuti. Võib juhtuda, et ka kaaned peaks välja vahetama (nagu minu teemas tegelikult).
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!