03-01-2014, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2014, 09:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-01-2014, 19:25 PM)phyl Kirjutas: Maastiku peal annab ikka juurde - sõida kasvõi mõne luha peal künkast üles ja alla. Lume sees on parem läbitavus, asfalti peal pole arvatavasti kasu - küll aga pehme pinnase peal.
t-30 oleks hea pill, kui käike oleks rohkem - sama kehtib ka t-25 kohta.
Ning pehmes upub kiiremini...
Abi on sellest pidaval pinnal aeglasel tööl raske veo korral. Muul ajal pigem hävitab niigi väikest mootorivõimsust...
Pigem on auk sees IV ja V vahel. Kui V oleks aeglasem või IV veidi kiirem, poleks hüpe nii suur.
Omaette nali on muidugi see, et 6+1 käiku on võetud kolmepositsioonilisest kastist Käiguvahetuskahvlid ja liugurid pole aga arvestatud piisava varuga hooletu heebeldamise tarbeks...