03-01-2014, 21:49 PM
Pean mainima,et vahepeal sai ülevaatusel käidud ja vana süsteem töötab oivaliselt tõrgeteta....
Aga seda mainin ka,et vene pidurikattematerjal tundub paras kõva olema ja katsetuste tulemusel võin öelda,et kaubiku klotside kateteks panduna ei taha anda pidurdusjõudu välja. Kuigi jah,katted olid originullist natuke kitsamad. Samuti sai mõlemad katted pandud täis pikkuses. Originaalis oli üks lühem... Seega võib siis nüüd kindlalt väita,et ülevaatuselt on sellise kooslusega nibin-nabin läbi saamine,mis sõltub tõesti klotside ja trumlite hea sobivuse puhul..... Viimane katse oli Vaz-i tumedat värvi katetega mis müües olid sirged liistud. Kui kasutada seda vanat pehmet painduvat punast katet,mis kerades saada oli ja vist ka põllumajanduses kasutati,selle variandi puhul tundus asi parem olema. Aga päris vaskkiuga materjali pole julgend veel proovida ja pole nagu vaja olnud ka....
Aga koguge siis usinasti Mosse piduritrummleid,sest edaspidi läheb nende otsimisega raskeks.......
Aga seda mainin ka,et vene pidurikattematerjal tundub paras kõva olema ja katsetuste tulemusel võin öelda,et kaubiku klotside kateteks panduna ei taha anda pidurdusjõudu välja. Kuigi jah,katted olid originullist natuke kitsamad. Samuti sai mõlemad katted pandud täis pikkuses. Originaalis oli üks lühem... Seega võib siis nüüd kindlalt väita,et ülevaatuselt on sellise kooslusega nibin-nabin läbi saamine,mis sõltub tõesti klotside ja trumlite hea sobivuse puhul..... Viimane katse oli Vaz-i tumedat värvi katetega mis müües olid sirged liistud. Kui kasutada seda vanat pehmet painduvat punast katet,mis kerades saada oli ja vist ka põllumajanduses kasutati,selle variandi puhul tundus asi parem olema. Aga päris vaskkiuga materjali pole julgend veel proovida ja pole nagu vaja olnud ka....
Aga koguge siis usinasti Mosse piduritrummleid,sest edaspidi läheb nende otsimisega raskeks.......