Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(04-01-2014, 19:27 PM)DevilDeVille Kirjutas: (04-01-2014, 19:22 PM)umm Kirjutas: See vabamüügi aparaat nõuab lisa väljaminekut ja võib ka saba anda
. Sama selle parda diagnostkaga.
Njaa, ses suhtes on sitad lood muidugi, vabalt võib hommikul uksest väljudes ka näiteks tähtedevahelisest ruumist pärinev kivike või mõne tehiskaaslase tükike pähe kukkuda. Või maskvissil küttepumba membraan saba anda (olukorras, kus varu polegi kaasas ega isegi mitte plastkankut kapotialla riputamiseks).
Mina mäletan, et kui vanaisa mossega kulges, siis teine auto oli alati osadena pagassis

Mind pole mosse kunagi tee peale jätnud. Kaks suuremat ja olulisemat lagunemist oli. Imavere ristis murdus ära küigukasti saba tagumine ots, mille sees on simmerid. Alguses lõgises ja siis käis raks ning katki ta oligi. Edasi sõitsin juba ilma lõginata. Jooksis 100 ja enamgi välja ning Laevas panin uue saba alla. Teisel korral purunes jagaja sees kontaktide lehtvedru. Alguses kahtlustasin variaatorit, kuid see oli terve. Siis leidsin katkise vedru. Kuna sõitsin oma sõbrale valtsplekist katust tegema, siis olid autos ka plekitöö riistad ja nende seas ka üks vana metallist joonlaud. Lõikasin joonlaua piki pooleks ja tegin sellest uue vedru. Selle uue vedruga jooksis masin veel kella järgi 160 välja. Seega lihtne ja lollikindel on mosse küll.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!