05-01-2014, 13:29 PM
Heh, võin siin heaks näiteks tuua, bemmi M50 mootori, kus tehasest on surveaste 10.0-1, aga stroker mootoril millega kohalikud ringi sõidavad on 13.6-1. Masinad töötavad, ei detoneeri, kui segu on paigas ja 98-aga ringi sõidad.
Segu on väga tähtis, et oleks paigas. Enamus karpa pillidel pole võimalik segu seadistadagi nii, kuidas tegelikult vaja oleks, ja siis kaobki see surveastme tõstmise hea pool ära.
Kõik mootori forseerimised kaotavad oma kasuteguri, kui sellele ei järgne õiget seadistust!!!
Teine asi on juba mootori põlemiskambri kuju - kui on sellise kehva ehitusega/voolavusega, siis läheb tahes tahtmata detoneerima.
Segu on väga tähtis, et oleks paigas. Enamus karpa pillidel pole võimalik segu seadistadagi nii, kuidas tegelikult vaja oleks, ja siis kaobki see surveastme tõstmise hea pool ära.
Kõik mootori forseerimised kaotavad oma kasuteguri, kui sellele ei järgne õiget seadistust!!!
Teine asi on juba mootori põlemiskambri kuju - kui on sellise kehva ehitusega/voolavusega, siis läheb tahes tahtmata detoneerima.
Come to the dark side, we have cookies!