06-01-2014, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2014, 11:45 AM ja muutjaks oli Basilio.)
No kurja, on ikka küll! Käisin just ekstra kuuri all ja otsisin ühe juustu üles ning tegin päevapilte:
Genekas ise sihuke:
See peaks üsna uus mudel olema ja originaalis tablett sees.
Ergutusahela ots on alati välja toodud, "+" otsaga otseühenduses jääks ergutusmähis voolu alla ka peale mootori seiskamist ja laseks aku tühjaks või põleks ise maha. Ikka läbi süüteluku antakse talle toide peale või vähemalt juhitakse sealtkaudu tabletti. Muide, korralik ühendus on selles ahelas väga oluline. Olen kunagi mässanud autoga, millel laadimispinge liiga kõrge. Pirnid põlesid läbi plaks ja plaks! Vahetasin tabletti - ei midagi. Paned asjad stendi - kõik korras! Paned autole peale tagasi - jälle ülepinge. Süütelukust ergutusele tulevas ahelas oli tekkinud pingelang ja tablett sai aru et VÄHE! Ja siis küttis nii palju kui torust tuli...
Genekas ise sihuke:
See peaks üsna uus mudel olema ja originaalis tablett sees.
Ergutusahela ots on alati välja toodud, "+" otsaga otseühenduses jääks ergutusmähis voolu alla ka peale mootori seiskamist ja laseks aku tühjaks või põleks ise maha. Ikka läbi süüteluku antakse talle toide peale või vähemalt juhitakse sealtkaudu tabletti. Muide, korralik ühendus on selles ahelas väga oluline. Olen kunagi mässanud autoga, millel laadimispinge liiga kõrge. Pirnid põlesid läbi plaks ja plaks! Vahetasin tabletti - ei midagi. Paned asjad stendi - kõik korras! Paned autole peale tagasi - jälle ülepinge. Süütelukust ergutusele tulevas ahelas oli tekkinud pingelang ja tablett sai aru et VÄHE! Ja siis küttis nii palju kui torust tuli...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.