12-01-2014, 22:31 PM
(12-01-2014, 19:42 PM)einota Kirjutas: Noo ega ma nüüd kirveid põskedest viilima ei hakka vaid võtan maha valu triibud ja servad. Oma praktikast on kogemus vana bagi vända viilimisest. Siis relakat polnud ja tuli viilide ja liivapaberiga läbi ajada. Aga siledaks ja läikima sai. Samuti polnud võimalus tollel korral mingit tasakaalustust teha aga samas mootorisse mingit vibrat ei tulnud ja töötas normaalselt.
Olen küsinud ka meistri mehaaniku käest ja Tema ütles et vänta on vähe lihvitud aga tasakaalustust pole tehtud ja meistri tiitleid on korjatud
Ma nii norimise pärast, et vända lihv pole otseses seoses tiitlite korjamisega. Peale vända poleerimist peab väga palju vaeva nägema, et ikka tiitlit võita. (kõlab totralt lause, aga ehk saate mõttele pihta)
Küll aga kui võistlus klassis on ainult paar vastast, siis on konkurents ikka jube julm ka ikka .
Tean, et võrumaal üks herr sõitis orginaal 51 mootoriga sama hästi kui need, kes olid julmalt tjuuninud oma mootoreid. Ka sai päris mitu meistri tiitlit.
Pikk jutt lühemalt, sõitjast oleneb ikkagi kõige rohkem, see kui palju mootorit värvitakse ja poleeritakse, ei oma väga tähtsust.
Come to the dark side, we have cookies!