15-01-2014, 10:52 AM
(15-01-2014, 02:55 AM)Marko Kirjutas: Hee, võrdleme nüüd 7 kilo kolvi pealt tuleva plahvatuse jõuga ja siis saab edasi minna. Ja nelja kuullaagri peal ei saa mingit tulemust, veeretakistus segab. Kübernetiikudega ma ei vaidle.Need kilod kolvi peal ja hooratta hammasvöö all on tiba erinevate mõjudega.
Kuullaagritel tasakaalustust ei ole mõtet isegi katsetada. Staatilist tasakaalustust kutsuti ka "nugade peal" tegemiseks. Pmst mida väiksem kokkupuute pind vändakaela ja toe vahel seda täpsem tulemus.
Mis liikuvate masside vähendamisse puutub siis mootor, millest kõneleme, on ju ette nähtud võidusõiduks. Kui rajal vähemalt 70% ajast talda põrandas ei hoia siis pole mõtet asja ette võttagi. Kaalu lugu tänaval erineb sellest lähenemisnurgast kardinaalselt. Olen omal nahal kogenud. Kui mootor alustab tööd alates 2500 pöördest ei ole ta tänavasõduks kõlbulik. (tegelikult on aga politsei aktsiatele kulub vastikult palju va krõbisevat) Aga kaalulangetamisega pöörlevates massides paraku töölehakkamise pöörded tõusevad.
Loodan, et meie mõttevahetusest on abi ka mootoriehitusel. Muidu kisub OT kätte ära.
Ära vägista, võta suurm haamer!