17-01-2014, 00:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2014, 01:05 AM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
Toosama vastusurve, mis kahetaktimehi ajab imesuguseid resonaatoreid kokku keevitama, on niisamuti ka neljataktimootoritel tegus tegelane.
Kogu väljalasketorustik, alates kollektorikõverike pikkusest ja järgneva torustiku jämedusest, on tolle vastasurve tõttu üsna peen kompromiss mootori võimsuse ja väände vahel.
Tolsamal põhjusel näiteks "jõlevägevale Harrikale" sirged torud sättinud "nahkmees" irmus õnnetu oli kui suur looja pühaduseteotuse karistuseks rattalt väände võttis, mis ometi selle ratta parim omadus on. Selle vastu aitasid aga sobivad koonused toruotste sisse. Umbes nigu haavlipüssi tšokid.
Kogu väljalasketorustik, alates kollektorikõverike pikkusest ja järgneva torustiku jämedusest, on tolle vastasurve tõttu üsna peen kompromiss mootori võimsuse ja väände vahel.
Tolsamal põhjusel näiteks "jõlevägevale Harrikale" sirged torud sättinud "nahkmees" irmus õnnetu oli kui suur looja pühaduseteotuse karistuseks rattalt väände võttis, mis ometi selle ratta parim omadus on. Selle vastu aitasid aga sobivad koonused toruotste sisse. Umbes nigu haavlipüssi tšokid.
loll on loll olla.