18-01-2014, 07:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2014, 07:50 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(17-01-2014, 22:56 PM)unimüts Kirjutas: Samas eks see jumz ole hea masin küll. "vaese mehe rus nagu külajutud räägivad" - senikaua kuni vedavat esisilda massides sellele alla ei hakata panema ei tee temast veel ükski ehitus rusiga võrdset põllutöömasinat.
Nokitsejana ütlen - anna aga ainult minna. Mida viletsama masina üles ehitad seda rohkem "like" saad. Ja loomulikult traktorikauplused hoiavad ust sulle juba kaugelt avatuna....
Raja tänavas peaks ka ust avatuna hoidma...
Ksf tehnikamehe käsutuses olev jumz on üks kobedamaid pille siinmail oma aastaarvu ja varustuse poolepealt...
Massides tulevad 90% jumze tänapäeval kõik 4*4 valikus..
Tehniliselt on jumz siiski töökindlam kui teised CCCP sama ajastu masinad.
Mtz D240 mootor on kaks korda kapitaalis käinud kui jumz esimesi väsimusmärke näitama hakkab...
Nokitsejana ütlen: jää oma t25 juurde parem...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB