18-01-2014, 17:33 PM
(18-01-2014, 12:11 PM)unimüts Kirjutas: Kas sa võiksid ka mind õpetada, kuidas see käib nii, et ühtegi hamba nurka ei saaks kannatada. Ja kas sa annad ka garantii uuele masinale (peale õpetust), et ca 1000tt hiljem ei pea masina käigukastile kapremonti tegema.
Garantii annad enda oskustele ise ja õppida on käiguvahetust mõtet GAZ 51 käike vahetades. Sünkronisaatoritega harjunud inimene enam nii kergelt seda nippi selgeks ei saa. Ikka kuulmise järgi katsetades, ka käigukang annab ise küllalt tagasisidet kui kõrvaklapid peas ja sealt tümps põhja keeratud. Hiljem harjub käe sisse.
Miks sobib GAZ51? Sest tema liikumise inerts ja kiirus on sobivad algajale. Traktoril võib käiguvahetus hoopis kiirem olla, ka erinevate käikude väikese ülekande vahe tõttu. T-16 ja Belarussiga on kogemus olemas ja täitsa võimalik.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.