23-01-2014, 15:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2014, 15:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Värsked muljed akutoitelise mobiilse kodumasina pruukimiselt.
Sai renditud MIA U, et kaeda elektri"auto" sobivust oma tagumikule. Etteruttavalt tuleb tõdeda, et ei sobi: raha ei jätku.
Auto tootjad on ilmselt alahinnanud hulluse astet, mis sunnib kedagi nende liikuvat kodumasinat pruukima välistemperatuuril alla 15 kraadi miinust. Ehk külm vaevas... Ka soojendusseade jäi jänni, kuid peamiseks hädaks on akude laadimine. Tundub, et -20 juures ei suuda akude soojendamiseks pandud küttekeha oma ülesannet täita ja akude laadimise alustamiseks vajalikku temperatuuri tagada. Igatahes oli hommikuks aku täpselt sama tühi, nagu õhtulgi...
Igatahes algas tegelik akulaadimine alles täna peale kümmet hommikul, kui auto oli veeretatud päikese kätte. Õhutemperatuur varjus -14, päikese käes oli meeldivalt soe. Umbes kolmveerand tunniga oli akusse kogunenud 8% vajalikust energiast. Eks näis, palju õhtuks akus on.
Sõites oli üllatavalt stabiilne ka jääga kaetud maanteel. Väikesed ebatasused seedis kenasti ära, kuid suuremad augud-mühud tekitasid ebamugavust. Pöörderaadius oli üle prahi
Heliisolatsioon on nigel, kuid mootori tööhääl jäi muu sõidumüra varju. Usutavasti annab sellest toorikust oluliselt vaiksemat toodet kujundada.
Reaalselt kulus täisvõimsusel soojenduse (mis tootis klassikuid tsiteerides "astmaatilise lehma hingeõhku") ja sõidutuledega sõites voolu kaks korda enam, kui auto esialgselt ennustas. Iga reaalselt sõidetud kilomeeter kahandas läbisõidunäidikut pea kahe võrra, kui tee vähegi ülespoole viis. Lubatud 65 km asemel sai vool otsa 42 km kohal. Õnneks oli tegu koduõuel tiirutamisega ja peale mõneminutist mõttepausi oli "mijäu" nõus kenasti varjualusesse veerema.
Subjektiivne arvamus: kui säärane autolaadne toode maksaks uuena 5 k€, kannataks ka praegu palgasaajal täitsa mõelda pere teise autona. Sest nunnumeeter läheb plaksuga lõhki ja tegelikult on säärane keskelt juhitav preparaat üllatavalt muhe edasiliikumise abivahend. Pakiruumis on piisavalt ruumi pere toidumoonakottidele ja kolm täismõõdulist inimest mahuvad kenasti ära. Tõsi, siis kipub auto kruusateeaukudes hüplema, kuna vedrustus töötab täisvõimsusel.
Praeguse keskklassi auto hinnale läheneva hinnalipikunumbri alusel puudub sel aga reaalne ostjaskond. Leaf on oluliselt enam auto...

Sai renditud MIA U, et kaeda elektri"auto" sobivust oma tagumikule. Etteruttavalt tuleb tõdeda, et ei sobi: raha ei jätku.

Auto tootjad on ilmselt alahinnanud hulluse astet, mis sunnib kedagi nende liikuvat kodumasinat pruukima välistemperatuuril alla 15 kraadi miinust. Ehk külm vaevas... Ka soojendusseade jäi jänni, kuid peamiseks hädaks on akude laadimine. Tundub, et -20 juures ei suuda akude soojendamiseks pandud küttekeha oma ülesannet täita ja akude laadimise alustamiseks vajalikku temperatuuri tagada. Igatahes oli hommikuks aku täpselt sama tühi, nagu õhtulgi...
Igatahes algas tegelik akulaadimine alles täna peale kümmet hommikul, kui auto oli veeretatud päikese kätte. Õhutemperatuur varjus -14, päikese käes oli meeldivalt soe. Umbes kolmveerand tunniga oli akusse kogunenud 8% vajalikust energiast. Eks näis, palju õhtuks akus on.
Sõites oli üllatavalt stabiilne ka jääga kaetud maanteel. Väikesed ebatasused seedis kenasti ära, kuid suuremad augud-mühud tekitasid ebamugavust. Pöörderaadius oli üle prahi

Reaalselt kulus täisvõimsusel soojenduse (mis tootis klassikuid tsiteerides "astmaatilise lehma hingeõhku") ja sõidutuledega sõites voolu kaks korda enam, kui auto esialgselt ennustas. Iga reaalselt sõidetud kilomeeter kahandas läbisõidunäidikut pea kahe võrra, kui tee vähegi ülespoole viis. Lubatud 65 km asemel sai vool otsa 42 km kohal. Õnneks oli tegu koduõuel tiirutamisega ja peale mõneminutist mõttepausi oli "mijäu" nõus kenasti varjualusesse veerema.
Subjektiivne arvamus: kui säärane autolaadne toode maksaks uuena 5 k€, kannataks ka praegu palgasaajal täitsa mõelda pere teise autona. Sest nunnumeeter läheb plaksuga lõhki ja tegelikult on säärane keskelt juhitav preparaat üllatavalt muhe edasiliikumise abivahend. Pakiruumis on piisavalt ruumi pere toidumoonakottidele ja kolm täismõõdulist inimest mahuvad kenasti ära. Tõsi, siis kipub auto kruusateeaukudes hüplema, kuna vedrustus töötab täisvõimsusel.
Praeguse keskklassi auto hinnale läheneva hinnalipikunumbri alusel puudub sel aga reaalne ostjaskond. Leaf on oluliselt enam auto...