24-01-2014, 11:39 AM
(24-01-2014, 11:32 AM)karvik Kirjutas:(23-01-2014, 22:21 PM)pontu6 Kirjutas: Täna hommikul tööle sõites nägin ühte elektripunni fossiili sabas nööriga. Küllap mindi tankima.![]()
Temperatuur väljas -16C
Kui sellises olukorras elektripunn niipalju ellu äratada, et ta järgi veeremise ajal laadima hakkaks, siis saaks ju heauskliku vedaja arvelt ennast "tasuta" laadida.
Tegelikult oleks huvitav teada kui palju nende enda laadimis kiirus on, et kui näiteks tundaega järjest teise järel lohiseda, palju siis akudesse juurde tuleb ja palju nad selliselt vedavat autot pidurdavad ja palju seda pidurdusjõudu reguleerida saab ja kas saab? Seesmõttes, et kui pikka maad vedada vaja siis võiks ju kasvõi niipaljugi tulla ratastelt tagasi, et mingid tuled toimimas hoida.
MIA U igatahes põletas tulesid veel rõõmsalt (nii ohu-, sõidu kui suunatulesid) ka siis, kui sõitmiseks enam voolu ei jagunud.
Seisma jätab auto ju kontroller ohutuspiiril ja mitte akupaki täielik tühjenemine. Usutavasti ei luba sama kontroller ka pukseerides laadimist. Igatahes MIA U voolu lõppemisel käigu kadudes veeremisel enam regen pidurdust ei näidanud enne hüdropidurite rakendumist. Seda sai juhuse tekkides proovitud.
Aga tegelikult oleks hea teada, kuidas tegelikult on...
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)