24-01-2014, 18:15 PM
(24-01-2014, 13:55 PM)v6sa Kirjutas: BMW mootor oli oluliselt väiksema kubatuuriga --> vajas vähem käivitusvoolu.
Samas on akukast siiski väike detail. Enne peaks suuremad asjad paigas olema tõesti.
Ei tea midagi. Bmw 2.5 td ehk siis M51D25 mootor on üks kõige nõudlikemaid mootoreid mida ma üldse tead. Starter on 2kw ja kui akus natikenegi vähem amperaasi siis käivitus on raskendatud. Mootor tahab saada siis 200 rpm-i, et käivituda.
T-40 tahtis vist saada 90 või 110 rpm-i, et tuli kolvile tuleks.
Endal mul on kasutusel ka bemmi pea pluss kaabel. Pole veel probleeme täheldanud. Juhe on nii 1,3m pikk äkki. Starter pealt siis suhteliselt otse juhi ukse juurde.
Come to the dark side, we have cookies!