24-01-2014, 20:21 PM
(24-01-2014, 11:39 AM)v6sa Kirjutas: Igatahes MIA U voolu lõppemisel käigu kadudes veeremisel enam regen pidurdust ei näidanud enne hüdropidurite rakendumist. Seda sai juhuse tekkides proovitud.Minu senine ainuke kogemus miskise elektritrabandiga on pärit ühest õhtupoolikust, kui sõber võttis katsetada Datsuni Lillelehekest. Tuleb tunnistada, et salongis istudes pettis isegi täitsa ära, tundus auto moodi küll mõningal määral olevat.
Aga vaevama hakkas meid see, et kui tavaautol viskad viietoobise kanistri koos kütusega pagasnikusse ja võid rahulikult paagi tühjaks sõita (ärme nüüd räägi sellest, et diislil õhk vahel ja bensukal sureb teatud mudelitel pump ära ja muu jama), siis kas elektrikal ka mingi selline variant on? Kas Sul see Mjäu sõitis kuni sõitis ja üks hetk oligi kõik?
Tesla-juttu lugedes, selgub, et see tegelikult evib sellist funktsiooni: kui särtsuga kitsaks kätte läheb, siis hakkab tark aparaat lisavidinaid vaikselt kokku pakkima, k.a. liigutamisvõimsust piirama, et võimalikult kaugele veel "ära longata" õnnestuks.
Oma rumala aruga kiidan sellise lähenemise igati heaks

Küsimus on tegelikult ajendatud sellest, et ma olen nii mõnigi kord hajameelsuse orki lennanud ning pidanud kulgema a la "60 ja 5. käik hästi ühtlaselt, et seda viimast tilka mitte kuhugi paagi nurka ära loksutada" ning "äkki ikka veel jõuab tanklasse". Ma tean jah, et kui ei jõua, siis oma süü, oleks pidanud näidikule varem tähelepanu pöörama, sest see ju kohe nina ees
