26-01-2014, 17:16 PM
Kes tahab v-mootori väntasid tasakaalustada siis Nuias väidetavalt saab teha.
Ridamootoril, kus pole lisaraskusi vaja saab ka kodus hakkama kes viitsib ehitada.
Kohalik lahendus on puitklotsid 2tk otsmiste kaelte alla ja üks on freespingi laual kinni.
Teise otsa all on plaat kus on sooned ja soontes liiguvad rullid laagritel ja keskel hoiavad vedrud kummalgi pool.
Ringiajamiseks on tegelt väga vilets lahendus ja see on trelliga otsast väikse kardaani kaudu.
Mingeid mõõteriistu pole ja kaalu muutmise koht selgub markeriga jälje tekkimises pöörlevale vändaotsale.
Hea ta pole aga traktorimootorid ja automootorid saab tehtud küll.
Ekstreemseim näide oli vast oma Belarusi vänt, mis oli tasakaalus poole vastukaalu mahalõikamise peale.
Hooratastele on vastav väikeste laagrite peal pöörlev punn mis käib prismadele.
Jällegi Belarusi oma oli ekstreemseim, kuna seal oli välisraadiusele vaja kinnitada 4! 20mm mutrit.
Tundus juba et niipalju pole sealt võimalik välja puurida aga siiski õnnestus.
Sidurikorvid on nii ja naa olnud.
B-varuosana on vahed suuremad aga jäävad ikka paari 6mm augu piiresse.
Zili korvil aga oli plaadil valuviga ja tasakaalust väljas 60g kuskil.
See mootor küll oleks auto laiali lammutanud ja kompressor kust ta tuli oli ka laiali kukkumas.
Traktorimootorid on paraku kõige hullemad ja seal kui uued kepsud kõiguvad 30g kaalus ja kolvid 15 on pigem reegel.
Igatahes kasu on traktoril küll suur.
Belarusil vaatad tahhomeetrit et 3000 pööret aga midagi ei vibreeri vaid on kuulda ainult surinat väljast ja tunda pole kuskilt et pööre üleval.
Ridamootoril, kus pole lisaraskusi vaja saab ka kodus hakkama kes viitsib ehitada.
Kohalik lahendus on puitklotsid 2tk otsmiste kaelte alla ja üks on freespingi laual kinni.
Teise otsa all on plaat kus on sooned ja soontes liiguvad rullid laagritel ja keskel hoiavad vedrud kummalgi pool.
Ringiajamiseks on tegelt väga vilets lahendus ja see on trelliga otsast väikse kardaani kaudu.
Mingeid mõõteriistu pole ja kaalu muutmise koht selgub markeriga jälje tekkimises pöörlevale vändaotsale.
Hea ta pole aga traktorimootorid ja automootorid saab tehtud küll.
Ekstreemseim näide oli vast oma Belarusi vänt, mis oli tasakaalus poole vastukaalu mahalõikamise peale.
Hooratastele on vastav väikeste laagrite peal pöörlev punn mis käib prismadele.
Jällegi Belarusi oma oli ekstreemseim, kuna seal oli välisraadiusele vaja kinnitada 4! 20mm mutrit.
Tundus juba et niipalju pole sealt võimalik välja puurida aga siiski õnnestus.
Sidurikorvid on nii ja naa olnud.
B-varuosana on vahed suuremad aga jäävad ikka paari 6mm augu piiresse.
Zili korvil aga oli plaadil valuviga ja tasakaalust väljas 60g kuskil.
See mootor küll oleks auto laiali lammutanud ja kompressor kust ta tuli oli ka laiali kukkumas.
Traktorimootorid on paraku kõige hullemad ja seal kui uued kepsud kõiguvad 30g kaalus ja kolvid 15 on pigem reegel.
Igatahes kasu on traktoril küll suur.
Belarusil vaatad tahhomeetrit et 3000 pööret aga midagi ei vibreeri vaid on kuulda ainult surinat väljast ja tunda pole kuskilt et pööre üleval.