26-01-2014, 19:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2014, 19:23 PM ja muutjaks oli Rokikas.)
(26-01-2014, 09:37 AM)laf1247 Kirjutas: Olen sõitnud suurema külmaga kui 10 kraadi. Istmesoojendus töötab nii hästi, et seda peab aegajalt ise välja lülitama ja salongi küttes jääb sõiduulatuseks umbes 60km; ja jõuab kütta küll.Samad kogemused minulgi. http://www.ehituspenskarid.com/foorum/vi...c.php?f=20&t=206 Viimasel ajal naine sõidab sellega (~45 km. maanteel ja ülejäänu linnas) ja venitab 60 - 70 km. "paagitäiega" välja. Aga eks ta üritab ka eriti "ökult" sõita st. sujuv start, pidurdab igal võimalusel "genekaga" mitte piduripedaaliga, maanteel naljalt üle ~80 km/h. ei sõida, jne. Eks tema ongi hetkel see kes paneb "tavaliiklejad" elektriautosid kiruma sest need "uimavad" teel.
Saab kütta, eestis on vist ainult üks selline mida ei saa, neil selle jaoks eraldi pult kohe. Saab ka suvel jahutada.

Linnas liiklemiseks on ta ikka küll päris hea masin. Või vähemalt siis kui eesmärgiks "punktist A punkti B" liikumine mitte mugava autosõidu nautimine.
Tegelikult teeb elu mugavamaks kui paigaldada webasto "särtsule". Päris mitmetel see on ja kohe hoopis teine tera. Salong on soe, läbisõit suureneb, jne. Ehk et kas need lähevad siis juba "hübriidide" "klassi" ja Tallinnas tasuta parkida enam ei saa?

(26-01-2014, 10:21 AM)laf1247 Kirjutas: Pukseerida ei tohi.Kui käisin esinduses rendilepingut sõlmimas (rentisin mitte ei ostnud) siis küsisin seda müügimehelt ja tema küll midagi imelikku pukseerimises ei näinud! Väitis et on lubatud. Õnneks ei ole veel vaja läinud.