27-01-2014, 00:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2014, 00:12 AM ja muutjaks oli h2rra.)
Selles see küsimus ongi, et teame vaid Bulgaarlaste mootorit ja andmeid. Bulgaarlased tegid nõukaajal häid konserve, aga kahtlen, kas nad said ka hakkama PERKINS diesel mootori täiustamisega, nagu väidab BALKANCAR esindus Tallinnas. Kahtlustan, et tegu ju litsensi järgi toodetud mootoriga, kus midagi muudetud ei ole, kuna keermed filtritel-settepottidel ka toll mõõdus... Netist leidsin , et Bulgaarias need mootorid veoatodele ja bussidele paigaldatud.... sellest ka tahtmine teada mis oli inglaste analoog mootor? Bulgaarlane annab mootori margiks D3900...DT3900
Ps. Küsisin kohalikust esindusest, et mis vahe on neil kahel mootoril (olgugi, et kusagilt lugesin juba,et DT3900 on turbiiniga), siis kohalikud polnud sellisest margist kuulnudki..... vot nii bisness po ruskiii
Kuid olen kannatlik ja tarkus ei ole kunagi kosena kellelegi peale voolanud.
Ootan ja kohe närviliselt "signaali ei lase"
Ps. Küsisin kohalikust esindusest, et mis vahe on neil kahel mootoril (olgugi, et kusagilt lugesin juba,et DT3900 on turbiiniga), siis kohalikud polnud sellisest margist kuulnudki..... vot nii bisness po ruskiii

Kuid olen kannatlik ja tarkus ei ole kunagi kosena kellelegi peale voolanud.
Ootan ja kohe närviliselt "signaali ei lase"

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA