27-01-2014, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2014, 14:00 PM ja muutjaks oli ahtos.)
(27-01-2014, 12:00 PM)v6sa Kirjutas:Kui tihend korras võetakse paisupaagist ikka tosooli mitte õhku,seda võtab siis kui tihend puudu või katki.Kuna mulle meeldib soojas autos kulgeda ja omanud ja ka nööki näinud sellise süsteemiga üksjagu autosid jagan lihtsalt oma kogemusi.Praegugi peres 3 sellise süsteemiga isendit.0,9 barine kork sobib küll.(27-01-2014, 11:55 AM)ahtos Kirjutas: Radikakorgist. Too pudenenud tihend on oluline vaid üleliigse vedeliku sundimiseks ülevoolutorusse.Üleliigse vedeliku laseb küll välja,aga jahtudes tõmbab sealt õhu süsteemi sisse,kui tihend puudu.
Ülemine tihend ei mõjuta süsteemi loomulikku hingamist. Alumise tihendi keskel on alarõhuklapp, mille ülesanne on piirata süsteemi alarõhku täiendava õhu paisupaaki laskmisega. Külmakindel jahutusvedelik kipub olema päris tummise soojuspaisumisega ja mõlemad klapid saavad tegelikult päris usinasti töötada
Kui ülemine tihend korras, siis võetakse vajalik (väike) õhukogus ülevooluvooliku kaudu. Kui tihend ei pea (või seda polegi), siis pole õhu päritolu kindel.