30-01-2014, 23:24 PM
Selle Mitsubishi I-Miev-i võiks elektriautodest rääkides üldse ära unustada.
Tegu on ju Jaapani siseturule välja töötatud Kei-auto elektrivarjandiga, mis iseenesest tähendabki põhimõtteliselt elementaarautot. Midagi umbes nagu meil rollerautod, aga natuke autolikum. Nüüd pool Eestit arvab et sellised ongi elektriautod, kuna Eesti riik müüs Mitsubishile suure koguse õhku ja sai vastu need autod ja kiirlaadimisvõrgu.
Kõik ülejäänud elektriautod on ju enamvähem auto moodi: Renault Fluence, Renault Zoe, BMW i3, i8, Tesla Roadster ja S, Nissan Leaf.
Mina ka hetkel ei osta/ostaks elektriautot, aga kui oleksin praegu luksusklassi autot ostmas oleks Tesla Model S väga tõsine konkurent. I-Miev klassi autot ei osta ma niikuinii, ükskõik mis tal edasiviivaks jõuks on.
Ühesõnaga tahtsin ma öelda et need kes ütlevad et elektriauto on kole külmkappi meenutav asi vaadake natuke laiemalt asja, Mitsubishi i/ I-Miev ei ole kunagi mõeldudki täisväärtuslik sõiduauto olema
Tegu on ju Jaapani siseturule välja töötatud Kei-auto elektrivarjandiga, mis iseenesest tähendabki põhimõtteliselt elementaarautot. Midagi umbes nagu meil rollerautod, aga natuke autolikum. Nüüd pool Eestit arvab et sellised ongi elektriautod, kuna Eesti riik müüs Mitsubishile suure koguse õhku ja sai vastu need autod ja kiirlaadimisvõrgu.
Kõik ülejäänud elektriautod on ju enamvähem auto moodi: Renault Fluence, Renault Zoe, BMW i3, i8, Tesla Roadster ja S, Nissan Leaf.
Mina ka hetkel ei osta/ostaks elektriautot, aga kui oleksin praegu luksusklassi autot ostmas oleks Tesla Model S väga tõsine konkurent. I-Miev klassi autot ei osta ma niikuinii, ükskõik mis tal edasiviivaks jõuks on.
Ühesõnaga tahtsin ma öelda et need kes ütlevad et elektriauto on kole külmkappi meenutav asi vaadake natuke laiemalt asja, Mitsubishi i/ I-Miev ei ole kunagi mõeldudki täisväärtuslik sõiduauto olema
