03-02-2014, 00:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2014, 02:17 AM ja muutjaks oli cesium.)
Austin Gypsy (1958–1968)
BMC katse "tappa" Land Rover. Oli LR-ist tehniliselt kohati paremgi kuid peale kogemust Champ-iga ei saadud sõjaväelt enam tellimust. Leyland-iga ühinemise järel sattusid mõlemad mudelid sisuliselt sama firma portfelli ja Gypsy-de tootmine lõpetati.
Chrysler Military Amphibious high Mobility utility truck, 1 1/4 ton, 4x4, Ram (1969)
Kanada armeele tehtud prototüüp. Nelivedu, alumiiniumkere, sõltumatu vedrustus kõigil ratastel, automaatkäigukast Dodge-lt sisaldas samu detaile võidusõidu kastidega, pardal oli ka pilsivee pump. Kokku tehtud 6tk, säilinud 3tk, asuvad erinevates kollektsioonides.
Tactical Articulated Swimmable Carrier (TASC) (1965)
Ehitas Chevrolet. Kogu masina käiguosa asus keskmises sektsioonis. Katsetati sõjaväe poolt Ft. Knox-is, tootmisesse ei jõudnud.
Chevrolet CMP HUP ZL
Kanada armeele tehtud 2.MS-aegne prototüüp. Ehitati 100 tk, müüja väidab konkreetse auto ainsana säilinud olevat.
http://bringatrailer.com/2013/10/08/cana...ary-truck/
Chrysler War Screw (1965)
Chrysler Defence Operation Division-i ehitatud makett militaarnäituse jaoks.
Volvo TP21 "Sugga" (1953-1958)
Rootsi Relvajõududele toodetud raadioside masin, eesti k. hüüdnimega "Emis". Toodetud ca 700tk