06-02-2014, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2014, 10:00 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
(05-02-2014, 20:10 PM)phyl Kirjutas: Viimane vähegi normaalne bemm oli E32 L kerega. Alla selle on nii kitsas, et taga istud nagu citröönis. (E38 on ka hea, aga jällegi, seda elektroonika jebiitamist - no anna andeks, ei ole minu jaoks, kui endale passib elektroonika vigade eemaldamine, siis ilmselgelt ei näe probleemi ka selles)
Sellepärast sõidangi 96 aasta masinaga, kuna see on odav, ruumikas ja kui midagi juhtub (sõidan põdrale otsa või tuleb toll külla) siis müün masina maha sama raha eest, mille eest ostsin ja ostan kohe uue. (alati teenib auto ennast tagasi, mitte kunagi ei maksa auto eest rohkem, kui selle eest on võimalik tagasi saada)
Mis meeletud elektroonika vead? Saunas keegi rääkis? Nagu aru saan siis omast kogemusest juttu pole... Suht lapsik ju tegelikult...
Teine asi mis silma hakkas oli see et 96 aastakäigu autod on nagu vein mis ajaga üha paremaks lähevad,sest nende väärtus ju ei lange... Tule taevas appi. Kui just mujalt sisse ei too.
Viimasel ajal ise harrastan baierimaalt 6-7aastaseid liikureid endale tuua, need on masinad mis saab siin veel vaheltkasuga maha lükata peale aastast kasutamist, peale paari aastat jääb kenasti nulli. Loen suu ammuli siin lugusid probleemsest elektroonikast ja kitsatest oludest... võtab muigele.
Oli ka mul kunagi passat, 1.9TD (2001a vist isegi). Ülikõva auto tegelikult, kütet praktiliselt ei võtnud ja sõitis küll. Remontida sain samuti, nagu iga teist autot. Mis liigub see kulub. Sõitu aga sellega ei naudi, vähemalt mina mitte. Ruumi seal samuti üleliia just ei ole, universaalist ootaks rohkem. Eks asi on maitses. Pole ka prantslaste vastu midagi, ega muidu tööautona Berlingot ei kasuta, aastas kerin selle junniga odomeetrile ca 30 000 juurde, sõidust mingit fiilingut ei saa kuid töö teeb igatahes ära.
Nüüd teemajuurde tagasi.
Rääkides elektriautodest siis minu ainuke kokkupuude ongi Leaf mille vastu alguses isegi huvi tundsin. Mingit head emotsiooni sõiduga kaasa küll ei tule, pigem ärritud olematu kasutusmugavuse ja praktilisuse pärast. Eks tuleb veel oodata seni kui tehnoloogia järele jõuab inimeste reaalsetele vajadustele.
Tesla oleks siinkohal võibolla mõistlik valik aga selle raha eest ootaks juba autot millega ei pea järelandmisi tegema. Kuna töö ja hobid nõuavad tihtipeale haagise vedamist siis see on siinkohal minujaoks väga oluline aspekt. Teiseks meeldib vabadus olla sõltumatu, sõita sinna kuhu vaja mistahes ajal. (Hakkas juba riimi kiskuma.. )
Kolmandaks ootaks ära selle aja millal need kreissaed järelturule ilmuma hakkavad, tahaks täitsa näha mis hinnaga reaalselt 5-10a vanu elektriautosid müüakse. Ega elektriautoga ka ju igavesti ei sõida, kui muud pole siis ära tüütab ikka...
Nagu ksf pyhl juba enne arutas siis vaevalt siit miskit vahelt kannatab lõigata isegi siis kui osta kasutatud masin ja see paari aasta pärast maha müüa...
Eks elame-näeme, seni jälgin huviga elektriautode käekäiku ja sõidan elektroonikaprobleemidega tikutoosiga edasi.... ja viskan ikka sellistes teemades kõvasti puid alla et diskusioon jätkuks, sest juba meie esivanemad teadsid et vaidluses selgub tõde
Kõike ei tasu kohe nii tõsiselt võtta, eks iga pagar kiidab oma saia ja iga lits oma ... pragu, nii minagi, nii Sinagi, nii Mario kui ka ksf Pyhl, Vipala, Deville, v6sa ja kõik ülejäänud hakkajad foorumlased.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB