06-02-2014, 13:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2014, 13:23 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(06-02-2014, 12:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kõhuga pole siin miskit pistmist, probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.Kiites Teslat, siis sõltuvalt vist sisust on see probleem inimlikult lahendatud aga asendatud ruutkilomeetrise näkku vahtiva läpakaga. Tuu peaks kehtiv 2013 S'i sisupilt olema, kus lisaks jalgade mugavale sõiduasendile saab vajadusel ilma Houdini-olemata ka kõrvaluksest juhikohale ligineda:
![[Pilt: 2013-tesla-model-s-interior-photo-548678-s-1280x782.jpg]](http://media.caranddriver.com/images/13q4/545213/2013-tesla-model-s-interior-photo-548678-s-1280x782.jpg)
Aga siis testidest: misikpärast on kõik testid sedapidi lahendusega, tahaks ikka teistpidi ka näha, kus Tesla on vedur ja F-250 treileri peal. Ja kui juba selline asi on valmis tehtud, siis võiks ju uus Tesla X seda ka vedada suuta...