07-02-2014, 17:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2014, 17:27 PM ja muutjaks oli b-902.)
(07-02-2014, 16:25 PM)Marko Kirjutas: Suhtlus kippus privasse, kirjutan siia ka järgmistele huvilistele.Kusjuures lähemalt vaadates elgus et süütepoolid on siiski 6voldised, kuigi vana omanik väitis kindlalt teist :S, leitsin mingi suvalise umbes sama suurusega süütepooli kuuri alt, vedasin akult - raamile ja + süütepoolile ning süütepoolilt ühte kontakti, ikka kuumeneb.. ja ei miskit :/, ehk peab ikka 2 süütepooli korraga ühendama sel juhul? mõttetd otsas ...Murutraktori 12voldist akut ikka võib ju kasutada?
Süütepoolil ei tohiks vahet olla kumb on + ja kumb -
Näpuga kontakte liigutades lahti-kokku peab säde olema, kui ei ole pole väntamisel mõtet. Kui poolid lähevad 5 minutiga väga kuumaks on nad ilmselt 6voldised, samas säde peaks olema ja vägevam veel, või taob pooli sees üle. Ühenda poolid järjestikku, st kontaktidele minev juhe võta teisest poolist ja vabad otsad omavahel kokku. Kui siis ka kuumaks lähevad on miski jama. Ratas ei tohi maha põleda kui süüte sisse unustad.
Säde peab siis ka olema, kui kontaktidesse mineva juhtmega massi puudutad, see välistab viletsate kontaktide vea.
Oeh, viimati näppisin Jawat 30 aastat tagasi, eks keegi korrigeerib, kui midagi valesti.
Põhimõisteid ei hakka sulle siin keegi õpetama, kondensaatori ja massi ja järjestikühenduse pead iseseisvalt selgeks saama.
(07-02-2014, 16:25 PM)Marko Kirjutas: Suhtlus kippus privasse, kirjutan siia ka järgmistele huvilistele.Mul ehtkel niimoodi, et ühelt kontaktilt läheb juhe ühte pooli ja teise kontakti juurest teise pooli, kas peab siis 1 juhe olema või?Muidu geneka küljes igasugu juhtmed praegu ka küljes, kas need peab lahti võtma?
Süütepoolil ei tohiks vahet olla kumb on + ja kumb -
Näpuga kontakte liigutades lahti-kokku peab säde olema, kui ei ole pole väntamisel mõtet. Kui poolid lähevad 5 minutiga väga kuumaks on nad ilmselt 6voldised, samas säde peaks olema ja vägevam veel, või taob pooli sees üle. Ühenda poolid järjestikku, st kontaktidele minev juhe võta teisest poolist ja vabad otsad omavahel kokku. Kui siis ka kuumaks lähevad on miski jama. Ratas ei tohi maha põleda kui süüte sisse unustad.
Säde peab siis ka olema, kui kontaktidesse mineva juhtmega massi puudutad, see välistab viletsate kontaktide vea.
Oeh, viimati näppisin Jawat 30 aastat tagasi, eks keegi korrigeerib, kui midagi valesti.
Põhimõisteid ei hakka sulle siin keegi õpetama, kondensaatori ja massi ja järjestikühenduse pead iseseisvalt selgeks saama.