08-02-2014, 10:13 AM
(07-02-2014, 21:25 PM)phyl Kirjutas:(07-02-2014, 21:12 PM)hundu615 Kirjutas: .....ja jällegi peab nentima,et küll ikka vanasti tehti ilusid,häid ja lihtsaid autosid.
Viskan puid natike katlasse juurde, et päris nii ka öelda ei saa, et vanasti tehti ikka ilusaid ja häid asju.
Ilu peitub vaataja silmades ja hea on selline omadus sõna, mida on raske auto puhul kasutada.
Vanasti tehti eesmärgipõhiseid autosid. Auto oli selleks, et kaupa transportida, või kiiremini punktist A liikuda punkti B ja C. Jutt käib siis enne seda aega, kui auto muutus esinduslikuks ja jõukuse näitajaks.
Tänapäeval on see, et peab olema esinduslik ja praktiline ja ilus ja hea ja vastupidav ja öko ja loodustsäästev jne.
Üks kõik milline see auto on, kui endale meeldib, siis krt milleks oma pragu enam kiita?
No tänapäeva autod pole küll loodud kestma nt mazda6 juba sündides pool ära ussitanud.Aasta või 2 vanused pillid käivad tõstukil,all pole rohkem põhjamastiksit kui ainult seal kuhu ratas pori loobib ja juba mujalt rebased,vag grupi ja prantsuse diislid oma pihustite ja turbode jamadega jne jne.Loodus säästlikusest ei ole ka mõtet rääkida, näiteks kübemefiltrid ainult selleks,et kogu pask kokku koguda ja siis see kõik kuskil ühte kohta maha si..uda,kus see loodus säästlikkus siis tuleb.
Ainuke asi millega nõustun on praktilisus tarbeautode seas.Me elame siiski tarbimisühiskonnas,kus esmane eesmärk on ikka tarbida,kui sa lood asja mis kestab,siis inimeselpole vaja uut osta ja kellelgi jääb jaht kariibi merre soetamata.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983