08-02-2014, 23:56 PM
(08-02-2014, 23:01 PM)kruto Kirjutas: Jõudu!1. Filtrid kontrollitud. Vett pole. Küte tuleb ilusti peale.
Kiirelt tekib sellise kirjelduse juures kaks küsimust - teooriat:
1. Kas kütuse filtreid oled kontrollinud? Kui seal korralikult vett ära jäätanud siis tegelikult ei peaks enam ka käivitades suitsu tulema. Oletan et oled kontrollinud.
2. Kui vana see liikur on/ palju töötunde? Kui üldiselt külmemate ilmadega on käivitamine piin, siis on kompressioon paraku liiga madal. Olen isiklikult ühe lääne saurus-kohviga samas olukorras maadelnud - kui kütsid sisselaske(ja enamgi) ilusti soojaks e. etendasid masinale palavat suvepäeva, käivitus rahuldavalt. Kui temp. natukenegi 0-i lähedal, oli käivitamine jama.
Kuna ei adu siiski su olukorda 100%, siis kahtlustan just lahjat survet silindris kuna praktikas on sellisel juhul ka eetrist vähe abi olnud.
Ahjaa, pihustid võivad ka antud kirjelduse puhul "pissida".
Edu igatahes.
2. Masin aastast 91. Ostetud uuena. Töötunde ei tea, ei ole vaadanud. (masin pole minu oma, mina ainult remontija) Aga päevas töötab mingi tund , mõnipäev ka kaks tundi. seega ei tohiks väga palju olla. Talus ka teine traktor T-25 mis teeb kergemad tööd ära. T-40 raskemateks töödeks (silorullide vedu ja sõnniku väljavedu laudast).
4 vedu on ikka 4 vedu. Pole ohtu et lumes kinni jääb kergesti.
Mis puutub "pissimisse" siis endal Frontera millel peal rekordi mootor ja pihustid on sellised, et nendega paras " seina värvida" käivitus -20 juures täiesti normaalselt veel, kuigi tuli veidi pikemalt küüdladid anda.
Mis aga puutub T-40-sse siis ei saa aru miks ta käima ei jää! Start gaasiga ju käivitub.
Peale remonti ju käis ja sõitis ise. Nüüd aga enam ei käivitu üldse! Mis sai kõrgsurve pumbaga juhtuda?!