küsimus liivapritsi kohta
#5

Pritsitud pinnale happekrunt + täitevkrunt või siis ainult epokrunt. Ning mida kiiremini detailid pinnavärvi alla saavad seda parem. Ise endale tehes paneks happekrundi + epokrundi. Nii tehtud auto kere seisis (krundituna, ilma pinnavärvita) 2 aastat harju keskmises kütteta kivigaraažis ja selle ajaga silmnähtavalt roostetama ei hakanud.

Kõige õigem oleks muidugi eelnevalt pritsitud pind puhastada terasharjaga. Ja noh samas liivaprits on siiski suht. robustne pinnapuhastusviis, mõni mees on nõus oma masina ainult klaaskuuli v. soodapritsi viima, et liivaprits "ajab roostetama" ja "pleki pingesse" ja on auto surm. Võta nüüd kinni, et kellel täitsa õigus on ja noh eks rahakoti paksus määrab ka üsna palju.Big Grin
Vasta


Sõnumeid selles teemas
küsimus liivapritsi kohta - Autor: Egun - 09-02-2014, 10:24 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: henrikhe - 09-02-2014, 15:04 PM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: roosakummik - 10-02-2014, 11:42 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: roosakummik - 11-02-2014, 10:50 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: willem - 10-02-2014, 11:53 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: mossepower - 10-02-2014, 12:15 PM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: Egun - 11-02-2014, 08:57 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: diesel - 11-02-2014, 11:56 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: Alts - 11-02-2014, 13:22 PM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: p112s - 13-02-2014, 02:42 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: mossepower - 13-02-2014, 11:43 AM
RE: küsimus liivapritsi kohta - Autor: p112s - 15-02-2014, 05:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne