11-02-2014, 09:49 AM
(10-02-2014, 20:02 PM)Jokker Kirjutas: ...
vahetusse läks pumba ajami hammasratas e. seadeketas (nii nagu sina seda nimetad) sest sealt oli 2 hammast lahkunud. Südamiku võlli otsast ära ei võtnud.
...
Hammasratas on eraldi tükk. Hammasrattale polditakse seadeketas ehk "südamik" - too poltidega ketas, mille sees on nuutava KSP ajami haakimiseks.
Ma ei mäleta peast numbreid, kuid üks auguvahe oli päris palju. 20 kraadi on täiesti võimalik. Süüte saad paika ketast ja pumba asendimuutust kombineerides.
Ega rinda lahti näppides nukkvõlli ratas hambast väljas ei käinud? Kui käis, kas sai õigesti tagasi?
Samas ei ole loogiline, et survetakti kandis toimuva sissepritsega diisel ei suudaks gaasilt käivitudes tööle jääda... Küll käitub mootor nii siis, kui pump on 180 kraadi valesti peal. Või kui pritsejärjekord on vale. Nähtud küll neid "õigeksväänatud" torusid...
Kas starter suudab täiskompressiooniga mootorit ringi ajada enam, kui pööre sekundis? Ehk survetaktist hooga üle lüüa? Ehk on tõesti viga vaid liighilises pritses, mis ei luba mootoril käivituda, sest starter oma jaksituses kerib mootorit vaid poole pöörde kaupa.
Või on mootor nii põdur, et palju vigasid kokku (lekkiv kolvigrupp, lekkivad klapid, peetis pihustiotsad, hiline sissepritse, jaksitu starter) teeb ühe suure jama kokku...
Hoia kursis, kuidas edeneb.