11-02-2014, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2014, 19:01 PM ja muutjaks oli supp.)
priidule pean pean mainima, et renood ei kesta meie oludes, no ei kesta kuidagi (ok, vanad lihtsad cliod kestsin, ehk või näidata töökaaslase 1 omaniku 700t km läbinud thaliat), samas laguna II ls lagi on ca 30-40t km aastase läbisõidu juures kokku 400t km bensukal ja ca 200t km diislil, siis on kõik, ehk remont muutub tüütavaks juba ja sageli ka võimatuks ning arvesta ka sellega, et nende läbisõitudeni jõudmiseks pead ikka kõvasti kukrut kergendama just elektroonika kohapealt, neist ls-ides edasi aga on mootor kohvi, ka hea hooldusega (ülaltoodu on isiklik kogemus taksondusest,)
PS see oli ilmselt juhus aga, viimati üks tuttav osti uue clio ja see kooles ära peale 200m sõitu
Aga renood on mugavad isegi väikesed, samas seda ma ei ütleks teiste suuremate prantslaste kohta, ca 1,5a tagasi mõtlesin citika c5 ostule ja see oli lausa masendavalt jube (proovisin nii nn planke kui ka täispauk masinaid) ja viimaselajal on õnnestunud sõita peug 607-ga ja see on ka ikka masendav.
Samas kui hea pakkumine tuleb siis citika c6 äkki on mugav, vähemalt ilus on
PS see oli ilmselt juhus aga, viimati üks tuttav osti uue clio ja see kooles ära peale 200m sõitu
Aga renood on mugavad isegi väikesed, samas seda ma ei ütleks teiste suuremate prantslaste kohta, ca 1,5a tagasi mõtlesin citika c5 ostule ja see oli lausa masendavalt jube (proovisin nii nn planke kui ka täispauk masinaid) ja viimaselajal on õnnestunud sõita peug 607-ga ja see on ka ikka masendav.
Samas kui hea pakkumine tuleb siis citika c6 äkki on mugav, vähemalt ilus on