11-02-2014, 20:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2014, 20:25 PM ja muutjaks oli KristjanT.)
Pole see sõnavõtt nii naiivne midagi, asjalik märkus. Aga õhk siiski pääseb ilusti paaki, seda sai ka "lahtise" pumbaga testitud.
Praeguse seisuga sain nina, silmad, suu ja kõrvad diisliga üle pritsitud, kuid targemaks mitte. Imiteerisin madalsurvele igasuguseid olukordi ja proovisin samal ajal "kanistrimeetodit", aga tööle ta nii ei läinud. Ilmselt on KSP mingi klapp, mis avaneb selle madala survega. Ja samas tuleb nagu kütust paagist etteandepumbast kuidagi ebaühtlaselt. Seda ma oma silmaga päris näinud ei ole, abilisel lasin jälgida, aga õigesti teda nagu ei tule. Samas kui pump maas käis töötas küll korralikult. Ja survet ta ka toodab ja hoiab, sest kui testisin nii, et pime ees, siis hiljem pimedat avades lõi pahvaka diislit näkku. Nii, et hetkeseisuga targem ei ole.
EDIT: unustasin mainida, et probleemne isend on samuti 66 kW mootoriga, aastast 2000.
Praeguse seisuga sain nina, silmad, suu ja kõrvad diisliga üle pritsitud, kuid targemaks mitte. Imiteerisin madalsurvele igasuguseid olukordi ja proovisin samal ajal "kanistrimeetodit", aga tööle ta nii ei läinud. Ilmselt on KSP mingi klapp, mis avaneb selle madala survega. Ja samas tuleb nagu kütust paagist etteandepumbast kuidagi ebaühtlaselt. Seda ma oma silmaga päris näinud ei ole, abilisel lasin jälgida, aga õigesti teda nagu ei tule. Samas kui pump maas käis töötas küll korralikult. Ja survet ta ka toodab ja hoiab, sest kui testisin nii, et pime ees, siis hiljem pimedat avades lõi pahvaka diislit näkku. Nii, et hetkeseisuga targem ei ole.
EDIT: unustasin mainida, et probleemne isend on samuti 66 kW mootoriga, aastast 2000.