11-02-2014, 22:49 PM
Igapäeva sõiduks tõesti pole vahet, mis vedu on.
Rallimisel on suur vahe mis vedu on.
Automaat kasti pole mul siiani usku, küll aga kui ma päevast-päeva sõidaks linnas, siis viskaks endal ka see käikude vahetamine üle.
Maanteel pole vahet mis kast on, küll aga maal elades on suur vahe, mis kast masinal on. Automaadiga võid maal jänni jääda.
Diisel vs bensiin. Kehtib siiani tavaline reegel. Kui sõidad päevas vähem kui 50 km pole diisel masinal mõtet. Kuna kulu on suurem, kui kütuse hinna ja kütuse kulu pealt kokku hoiad.
Kui paljud moodsa diisel pilli omajad saavad öelda, et mootor saavutab töötemperatuuri vähema kui 25 km läbimisega? See kui veetemp on 90 kraadi, ei tähenda, et õli on soojaks läinud ja tahmafiltrid + katid on saavutanud oma töötemperatuuri. (ja siis inimesed imestavad, miks masin pole ökonoomne ja ei tööta normaalselt)
Rallimisel on suur vahe mis vedu on.
Automaat kasti pole mul siiani usku, küll aga kui ma päevast-päeva sõidaks linnas, siis viskaks endal ka see käikude vahetamine üle.
Maanteel pole vahet mis kast on, küll aga maal elades on suur vahe, mis kast masinal on. Automaadiga võid maal jänni jääda.
Diisel vs bensiin. Kehtib siiani tavaline reegel. Kui sõidad päevas vähem kui 50 km pole diisel masinal mõtet. Kuna kulu on suurem, kui kütuse hinna ja kütuse kulu pealt kokku hoiad.
Kui paljud moodsa diisel pilli omajad saavad öelda, et mootor saavutab töötemperatuuri vähema kui 25 km läbimisega? See kui veetemp on 90 kraadi, ei tähenda, et õli on soojaks läinud ja tahmafiltrid + katid on saavutanud oma töötemperatuuri. (ja siis inimesed imestavad, miks masin pole ökonoomne ja ei tööta normaalselt)
Come to the dark side, we have cookies!