11-02-2014, 23:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2014, 23:25 PM ja muutjaks oli nustu826.)
Kas sa oled ikka kindel, et pumbaratta asend ei ole oluline? Osadel on rihmakatte küljes andur, mis loeb mingeid andmeid just kütusepumba rihmaratta pealt.
Teiseks kas rihmavahetusel said märgid õieti paika? Osadel on jällegi nukkvõlli ratas koonusega mis rihmavahetusel tuleb lahti lasta.
Ja kolmandaks kontrolli kütusetorustik üle. Oli sarnane juhus ühe renoo träffikuga, kus tööliste buss sõitis objektile ja õhtul käivitus, sõitis 200m ja suri välja. Peale 10min. seismist läks käima ja sõitis jälle 200m. Ja viga oligi kütusetorustikus mis oli kuhugile kinni jäänud ja kahekorra keeranud ennast.
Ja fuel rail pressure vms. viga tuleb Fordil näiteks sisse peale kütusefiltri vahetust, kui natuke õhku sisse jääb.
Teiseks kas rihmavahetusel said märgid õieti paika? Osadel on jällegi nukkvõlli ratas koonusega mis rihmavahetusel tuleb lahti lasta.
Ja kolmandaks kontrolli kütusetorustik üle. Oli sarnane juhus ühe renoo träffikuga, kus tööliste buss sõitis objektile ja õhtul käivitus, sõitis 200m ja suri välja. Peale 10min. seismist läks käima ja sõitis jälle 200m. Ja viga oligi kütusetorustikus mis oli kuhugile kinni jäänud ja kahekorra keeranud ennast.
Ja fuel rail pressure vms. viga tuleb Fordil näiteks sisse peale kütusefiltri vahetust, kui natuke õhku sisse jääb.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.