12-02-2014, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2014, 01:21 AM ja muutjaks oli phyl.)
(11-02-2014, 23:47 PM)DevilDeVille Kirjutas:(11-02-2014, 22:49 PM)phyl Kirjutas: Automaat kasti pole mul siiani usku, küll aga kui ma päevast-päeva sõidaks linnas, siis viskaks endal ka see käikude vahetamine üle.
Maanteel pole vahet mis kast on, küll aga maal elades on suur vahe, mis kast masinal on. Automaadiga võid maal jänni jääda.
Miks peaks maal tomatiga jänni jääma? Et peab ennast kuhugi positsiooni sõitma, kust ainult tunniajase edasitagasijõnksutamisega välja pääseb? Sellise ohu korral tuleks nelivedune korralike rehvidega auto soetada. Ja siis automaadiga ilma jõnkustamisvajaduseta igalpool sõitma ilma kinnijäämata
Mis puutub veoskeemi väljapool teedeta maastikku, siis see on kilomeeter tagapool olulisuse nimekirjas, kui mugavat äraolemist võimaldav salong või tomatikast.
Sama kehtib masuut versus bensiin vastasseisu kohta - primaarne on siin ikka see, et mootor oleks ehitatud töötama, mitte mingitse persestsündinud margiesindustes tunde täis istuma.
No olen käigukangi ja siduri usku, mis teha



Veoskeemi valimine - no kui aastas on paar nädalat sellist ekstreemset sõitmist, kus monomähkur suure hädaga hakkma saab. See ei kaalu üle seda, et ülal pidada nelik veolist autot.
See, et mootor peab kestma (vahet pole siis milline) sellega nõustun 100 protsendiliselt.
Come to the dark side, we have cookies!