12-02-2014, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2014, 09:54 AM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
Veoskeemist alustuseks sedapalju, et sõidan suht suveräänselt suvalise veoskeemiga. Käepärast hetkel umbes 20 erineva konfiguratsiooniga apastraati (nina-, saba- ja nelivedu, tomatiga ja anaalkastiga).
Kindlasti on suvaliseks olmekulgemiseks talvistes oludes ninavedusega sabavedusest vähem koini (hea näide eelnev rekkadest möödasõit kesk liiklusolusid a la puccini). Tunnetuse asi on subjektiivne aga auto mugavus hakkab ikkagi sellest, kui mugavalt ma ennast autos tunnen ja kui vähe peab oma tähelepanu kulutama punktist a punkti b jõudmisele.
Mis puutub mikimaaproduktide kehva juhitavust, siis sõltub see ikka suuresti autust. Näituseks va 78 aasta Sedan DeVille sõidab jämedate stabikavarrastega, koni regullitavate amortidega ja torsentüüpi difriga suiselaal 275/60 R15 pasteldel väga hästi (ei otsi vagudes teed, keerab kurvides, saab paigalt ja pidama ning ei raputa seejuures hambaid välja, kuna Makita madaldust pole tehtud). Samaaegselt evides ees mugavat pikka diivanit, käigukangi roolisambal ja null pederastlikku konsooli (Edit: samu mugavusi evib ka mu igapäevakulgurina teeniv ninavedune puik). Sõidab ka talvel täiesti nunnult, lihtsalt ei tohi unustada, et tühimass on 2300 kilu ja grammi.
Kindlasti on suvaliseks olmekulgemiseks talvistes oludes ninavedusega sabavedusest vähem koini (hea näide eelnev rekkadest möödasõit kesk liiklusolusid a la puccini). Tunnetuse asi on subjektiivne aga auto mugavus hakkab ikkagi sellest, kui mugavalt ma ennast autos tunnen ja kui vähe peab oma tähelepanu kulutama punktist a punkti b jõudmisele.
Mis puutub mikimaaproduktide kehva juhitavust, siis sõltub see ikka suuresti autust. Näituseks va 78 aasta Sedan DeVille sõidab jämedate stabikavarrastega, koni regullitavate amortidega ja torsentüüpi difriga suiselaal 275/60 R15 pasteldel väga hästi (ei otsi vagudes teed, keerab kurvides, saab paigalt ja pidama ning ei raputa seejuures hambaid välja, kuna Makita madaldust pole tehtud). Samaaegselt evides ees mugavat pikka diivanit, käigukangi roolisambal ja null pederastlikku konsooli (Edit: samu mugavusi evib ka mu igapäevakulgurina teeniv ninavedune puik). Sõidab ka talvel täiesti nunnult, lihtsalt ei tohi unustada, et tühimass on 2300 kilu ja grammi.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi