12-02-2014, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2014, 12:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vaid ökonoomsuse osas olen nõus. Ülejäänu sõltub väga palju konkreetsest isendist.
Vabakäik on olemas, kuid sellele lülitumine võtab veidi enam, kui siduri põhjalöömine. Libedal teel esiveolisega UPS-olukorda sattudes võib kaotatud sekundipoolik maksta kallist hinda avarii näol. Tõsi, esineb isendeid, millel Dpealt vabakäigule lülitamine on tehtud pea võimatuks ohuolukorras (pead mingit nuppu vajutama vms totrus)
Olen nüüd 8 aastat tarbinud (mõne arvates kuritarbinud) MB E-klassi universaale. Just automaadina. Ning julgelt 10% ajast liiguvad need autod oludes, kuhu katsetajad neid vaevalt viisid: sügav lumi heinamaal, metsaservad, künnimaa jms. Enamasti käruga, pahatihti ka ülekoormaga.
Loksutada saab automaatkastiga vabalt. Lihtsalt jalgade koostöö peab olema veidi erinev, kui anaalkasti puhul. Kuigi tekib küsimus, miks peab tekitama endale olukorra, kus tuleb loksutada? Seda saab ju ennetada.
Mootorpidurdus on pehmem ja kaob pea olematuks alla turbiini stalli, mis on diiselmootoriga isenditel 1700 rpm kandis. See on teemaks pigem maanteekiirustel, kuna maastikul määrab pigem pidamine rehvidel.
Alla vahetada saab vabalt. Neljakäiguline hüdrolülitusega kast on paraku võimeline ka 90 pealt II panema, mis tähendab kasti laialilendamist või spinni - nagu manuaalilgi. Kui valin kangist III käigu, siis see III sees ka püsib.
Eeliseks on väga täpne veojõu doseerimine väga pika aja vältel. Automaatkast ei pahanda raske käru tagurdamisele kõnnikiirusel veerand tunni jooksul. Sama asi sidurit libistades anaalkastiga lõpeb peatse sidurivahetusega.
Jälle: on kaste, milles õli ei jahutata ja selliste raamatupidajate toodetud autodega ei tohigi kõvakattega teelt maha keerata.
Samas ei kannata mõne mehe ego vana autoga sõitmist välja ja uute automaatide kohta on mul vähe kiidusõnu öelda. Kui, siis vast sõidusujuvus on esmaklassiline. Paraku kestvuse arvelt...
Minu eelmine auto jäi sõidust ära usumõõdiku näidul 580 kkm. Originaalkast all ja toimib endiselt suurepäraselt. Praegune auto on usumõõdiku näidu 345 kkm juures samuti veatult kestnud kõik, mida ma olen temalt palunud. Mõlema auto puhul on kahtlused umbes 200 kkm haihtumisele...
Kuigi parima hinna ja kestvuse suhe on ilmselt klonksvaageni varase Passati turbota diiselmootoriga isendil. Ning teemakohaselt: B3 Passatis on sigapalju ruumi. Iseasi, et selle ruumikuse juures mugavust ei kohta...
Vabakäik on olemas, kuid sellele lülitumine võtab veidi enam, kui siduri põhjalöömine. Libedal teel esiveolisega UPS-olukorda sattudes võib kaotatud sekundipoolik maksta kallist hinda avarii näol. Tõsi, esineb isendeid, millel Dpealt vabakäigule lülitamine on tehtud pea võimatuks ohuolukorras (pead mingit nuppu vajutama vms totrus)
Olen nüüd 8 aastat tarbinud (mõne arvates kuritarbinud) MB E-klassi universaale. Just automaadina. Ning julgelt 10% ajast liiguvad need autod oludes, kuhu katsetajad neid vaevalt viisid: sügav lumi heinamaal, metsaservad, künnimaa jms. Enamasti käruga, pahatihti ka ülekoormaga.
Loksutada saab automaatkastiga vabalt. Lihtsalt jalgade koostöö peab olema veidi erinev, kui anaalkasti puhul. Kuigi tekib küsimus, miks peab tekitama endale olukorra, kus tuleb loksutada? Seda saab ju ennetada.
Mootorpidurdus on pehmem ja kaob pea olematuks alla turbiini stalli, mis on diiselmootoriga isenditel 1700 rpm kandis. See on teemaks pigem maanteekiirustel, kuna maastikul määrab pigem pidamine rehvidel.
Alla vahetada saab vabalt. Neljakäiguline hüdrolülitusega kast on paraku võimeline ka 90 pealt II panema, mis tähendab kasti laialilendamist või spinni - nagu manuaalilgi. Kui valin kangist III käigu, siis see III sees ka püsib.
Eeliseks on väga täpne veojõu doseerimine väga pika aja vältel. Automaatkast ei pahanda raske käru tagurdamisele kõnnikiirusel veerand tunni jooksul. Sama asi sidurit libistades anaalkastiga lõpeb peatse sidurivahetusega.
Jälle: on kaste, milles õli ei jahutata ja selliste raamatupidajate toodetud autodega ei tohigi kõvakattega teelt maha keerata.
Samas ei kannata mõne mehe ego vana autoga sõitmist välja ja uute automaatide kohta on mul vähe kiidusõnu öelda. Kui, siis vast sõidusujuvus on esmaklassiline. Paraku kestvuse arvelt...
Minu eelmine auto jäi sõidust ära usumõõdiku näidul 580 kkm. Originaalkast all ja toimib endiselt suurepäraselt. Praegune auto on usumõõdiku näidu 345 kkm juures samuti veatult kestnud kõik, mida ma olen temalt palunud. Mõlema auto puhul on kahtlused umbes 200 kkm haihtumisele...
Kuigi parima hinna ja kestvuse suhe on ilmselt klonksvaageni varase Passati turbota diiselmootoriga isendil. Ning teemakohaselt: B3 Passatis on sigapalju ruumi. Iseasi, et selle ruumikuse juures mugavust ei kohta...