12-02-2014, 15:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2014, 15:07 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(12-02-2014, 13:50 PM)zazik Kirjutas: See, mida ei mäleta on tõenäoliselt 1. gen Avensis.Kui Sa nüüd selle pildi panid siis tõesti meenub nii koht, aeg kui auto, kus ma kõik selle kirjeldatud asja just Avensiselt avastasin
Mõttetu igav käkk, aga kässarikang on tõesti õiges kohas. Ja ka juhitavus on hämmastavalt hea.

See hämmastavalt hea juhitavus, ideaalne kässeri asukoht, kurvilised teed, täitsa sõidetav 2-lidrune bensiinikas ja tõesti too muidu mõttetu igav käkk muutus hoopis teiseks masinaks. Ning kui Tiina selle auto kogu eksistentsi hoolduskulud välja võttis... ja need osutusid absoluutselt olematuks, vaid edepiduri kettaid oli vahetatud ... siis kerge retsept ikka tekkis küll.
Ja kogu selle juures, et ma kohe kuidagi ei taha jaapanlasi armastada, siis nendes ikkagi ON mingid kummalised võlud. On palju vidinaid, mille asukoht või "vajalikkus" on küsitav, tihtipeale on disain maitsemeelele raskesti seeditav aga no käsipidurit nad oskavad paigutada ja seda mõlema poole rooliga! Näiteks uus RAV 4, mis täitsa võiks olla isemõtleva AWD-maasturilaadse toote potensiaalne objekt. 2.geni RAV'iga on ka radikaalsemalt rallilaadset tõitu tehtud ja oli ikka päris hea, ei saa salata. Tegime kunagi Autolehes selliste laadsete-toodete testi mitmete isenditega ja RAV ületas neid teisi pilukaid ikka kuhjaga. Tsiteerides Olev Toomi sõidutesti ja kirjeldust, siis tavarežiimiks on kässeri asukoht just see õige

Tsitaat:Pealegi on Toyota auto varustanud sõidurežiimi valiku lülitiga, millel ilutseb kiri "Sport". Selle sissevajutamisel hakkab RAV4 nelikvedu pisut teistmoodi tööle. Tavarežiimis nimelt veavad ainult esirattad, tagaratastele antakse veojõudu (kuni 50%) ainult siis, kui esimesed kaapima hakkavad.Originaali sisu:
Sportrežiimis aga üritabauto tulevikku ennustada (peaks vist merilynideks ja nõia-intsudeks neid kutsuma, minu lisa). Kui juht rooli pöörab, arvab RAV4, et tulemas on kurv, ja suunab 10 protsenti mootori jõust tagaratastele. See vähendab alajuhitavust ning muudab seega kurvi läbimise täpsemaks.
Maastikul liikumiseks aga saate "keskdiferentsiaali lukustada" -- vastava nupuvajutusega sundida juhtelektroonikat jagama veojõudu esi- ja tagasilla vahel võrdselt. Kui auto kiirus tõuseb üle 40 km/h, lülitub maastikurežiim automaatselt välja.
![[Pilt: Toyota-RAV4-inside_2.jpg]](http://www.fleetdirectory.co.uk/cms-images/Toyota-RAV4-inside_2.jpg)
Ja enamuse maailma sisu mis on lihtsalt täpne peegelpilt:
![[Pilt: 2014-toyota-rav4-review-2013-medium_23.jpg?v=920]](http://s1.cdn.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/medium/2014-toyota-rav4-review-2013-medium_23.jpg?v=920)