13-02-2014, 12:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2014, 12:24 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-02-2014, 10:55 AM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Juhul kui ABS'idel oleks kiilasjää funktsioon, mis teatud madalast kiirusest selle välja lülitab
...
Minu sõidetud autod on vist kõik katki olnud: ABS laseb rattad alates paarikümnest km blokki...
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)
Paraku ei aita ka OOOO kvattro mitte sittagi gravitatsiooni vastu: kui tee on LIBE ja kallak piisav, siis libisedki kõige nelja ratta lohisedes nii kaua, kuniks tekib jõudude tasakaal. Lamelliga algab liug varem ja läheb kaugemale, "naastuga" on veidi parem, hea naastrehv päästab päris hästi. Aga füüsikaseaduste vastu ei saa ei naast ega Priit: kuskiltmaalt läheb ikka libedalt.
Millegipärast peavad kõige valjuhäälsemat ristisõda ikka need, kes esivedu, naastrehvi ja abistiteta autot propageerivad
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)
Paraku ei soovi enamus meist oma tavapärasel marsruudil kodu-töö-kodu mitte ehedat emotsiooni, vaid turvalist kohalejõudmist ja mõnusat äraolemist selle vältimatu protseduuri jooksul.
EDIT:
Priit, ole nüüd hea mees ja vaata uuesti nende paatide kiiruste muutumist: kõigis toimub liikumise muutus mõnekümnekraadise nurga all. Ükski paat ei seisku mõnekümne cm pealt, rääkimata tagasipõrkest.
Päästepaadi kontrollitud langemist ja auto avariid ei saa võrdsustada. Teoorias on võimalik eriti sittade juhuste kokkulangemine, kui paat peaks lainesse sisenenema "küljelt" ehk 90kraadise nurga alt veepinna suhtes (matemaatiliselt siis pinna normaali sihis). Ka siis tagab paadi kuju laine läbimise ja mitte lainest tagasipõrkamise.