14-02-2014, 01:46 AM
(14-02-2014, 00:05 AM)Tom Kirjutas:(13-02-2014, 23:13 PM)phyl Kirjutas: Mida võin enda kogemusest nende kõiksugu abistavate/kabistavate elektrooniliste asjade kohta öelda, on see, et need on tõesti mõeldud väga oskamatutele juhtidele.
Uskumatu, kui kõvad mehed ja ülikogenud piloodid siia kokku on kogunenud. Loen ja imestan. Müts maha.
Toomas @ oskamatu/jobu/targutav/"naised saunas rääkisid"-juht
Vaat, mina räägin omast kogemusest. ABS-i pärast olen paar korda kraavi sõitnud, kuna vana raibe ei lase lihtsalt pidurdada.
Veojõukontrolli pärast olen ka kraavi sõitnud, kuna täpselt kevadel, kui kruusa teed on mõnusad jäärajad, siis vastu mäge sõites jäi hoog natike väikseks ja paganama veojõu kontroll arvas, et nüüd on aeg pidurdada veo silda (tegemist oli esiveolise autoga) ja mina ei tahtnud küll selg ees mäest alla veereda ja keerasin ennast jälle kraavi, kus lumevall mind säästis mäest alla libisemisest. (hea oli, et kodule lähedal, sai vähemalt traktori abiga kraavist välja)
ESP-pärast olen peaaegu kraavis käinud, kuna kruusa teepeal läks kurvi sisenedes külg ette. No oli natike suur kiirus ja lahtine kruus, aga külge ees oleks sealt ka väljunud, ilma probleemiteta. Aga ESP-pärast sain vähemalt 4 korda ühelt poolt teisele poole lapata, kuni kiirus langes alla 40 km/h - siis ei toimi enam ESP (jutt käib volvo V70 99 aasta oma). Oleks tee kitsam olnud, oleksin lõpetanud kraavis ja arvatavasti ka puu otsas. (siis jättis küll süda paar lööki vahele - krt kus võib ikka lapata)
Kui loed brošüüri ja usud, seda juttu, et küll need elektroonilised vidinad ikka päästavad elusi, siis oled lihtsalt kergemeelne.
Kui iga nädalane hobi on ikka kuskil raja peal sõitmas käia, siis õpid teistmoodi sõitma, kui elektrooniliste vidinate abiga ja automaat kastiga . Viimane lause on puude tulle viskamiseks jälle.
Come to the dark side, we have cookies!