14-02-2014, 23:11 PM
(14-02-2014, 22:55 PM)Jansa Kirjutas:(14-02-2014, 09:55 AM)DevilDeVille Kirjutas: Teemasse kah - otstarbeka ruumikasutuse tasalülitamise musternäidiseks on see, et viienda põlvkonna Toyota Hiace meie turul ei taheta müüa. Jah, võib laliseda mingist murest, et avarii korral on eessõitjad vähem kaitstud aga sellisel juhul ei tohiks müüa ka näiteks Dynat. Mind isiklikult huvitab ikkagi see, et ma ostan autot, mis oma vajaduste ja eelistuste järgi (ma ei nõua ju personaalse mudeli juurutamist vaid lihtsalt tootevalikus olevat). Ja seda keeldutakse mulle müümast.Vaatsin huvipärast internetist selle 5. põlvkonna pilte ja päris korralik ajahüpe on ikka tehtud. Ei mäletagi, millal siinmail viimati sellist bussi müüdi, need pregiod vist?
Huvitav, miks toyota ninast loobus? Mingi kagu-aasia siseturu veidrus?
Või loodavad tõesti selle psa jumpy/experdi/fiati klooniga kokku hoida nii kõvasti? Pole lähemalt huvi tundnud, aga kui tõesti tegu vaid kahe märgi muutmisega ninal ja roolirattal, siis suuremat lati alt jooksmist ma ei oskagi ette kujutada.
Ninast pole Toyota Hiace puhul kunagi loobunud, sest seda pole kunagi olnudki. Need viimased Euro-Hiaced mida meil selle nime all müüdi, polnud Japside mõistes üldse Hiaced vaid Gravniad. Hiacede ajaarvamine käib Japside jaoks teist rada, Hiaced on alati olnud istmealuse esisillaga.